The Lego Movie

Aventuri, Animaţie, Comedie, Familie, Fantasy (United States of America)

Phil Lord, Christopher Miller

Lin Pictures, Village Roadshow Pictures, DC Comics, Warner Bros. Animation, LEGO, Animal Logic, Warner Animation Group, RatPac-Dune Entertainment, Vertigo Entertainment, Warner Bros. Pictures

6 Februarie 2014

14 Februarie 2014

<p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal">Emmet, un tip obişnuit să urmeze cu stricteţe regulile, fără să se remarce prin ceva anume, ajunge în centrul atenţiei după ce primeşte, din greşeală, titlurile de “persoană extraordinară” şi “salvatorul planetei”. Astfel ajunge în compania unor străini curajoşi alături de care porneşte într-o călătorie epică pentru a opri distrugerea omenirii, călătorie pentru care Emmet este complet nepregătit.</p>

08.09.2018

The Lego Movie mi s-a parut o animatie foarte ok care este plina de creativitate si originalitate.Destul de amuzanta in foarte multe momente iar ritmul alert ajuta foarte mult,astfel nici nu realizezi cand se aproprie finalul filmului. Un alt aspect interesant este faptul ca filmul dispune de foarte multi actorii cunoscuti care isi imprumuta vocea personajelor. Povestea filmului este plina de viata si actiune si surprinde foarte mult datorita unor personaje foarte simpatice.Chiar imi era dor de Batman insa mai sunt multe personaje care mi-au placut. The Lego Movie este o animatie foarte buna care mi-a placut destul de mult.Totusi singurul lucru care m-a impiedica sa ii acord o nota mai mare este finalul care nu mi s-a parut atat de inspirat.Trecand cu vederea finalul in mare parte The Lego Movie este o animatie foarte buna care merita multa atentie.Cred ca aceasta animatie este una foarte potrivita pentru multe varste.

2 1

Deea.bloom

08.09.2018

cu siguranta nu a fost ceva wow, insa nu pot spune ca a fost un film care mi-a displacut. a avut momente amuzante (putine) si o distributie buna. mi-a placut ideea originala pe care a prezentat-o filmul. desi are destul de multa actiune, filmul a reusit totusi sa ma plictisesca de cateva ori.

2 0