The Libertine

Dramă, Romantic (United Kingdom)

Laurence Dunmore

First Choice Films, Isle of Man Film

16 Septembrie 2004

10 Martie 2006

In Anglia secolului 17, in timpul domniei lui Carol al II-lea, societatea este extrem de decazuta, iar libertinul conte de Rochester este cel care isi permite orice numai de dragul de a fi in pas cu moda. Singurul lucru care ii trezeste pasiune in corpul mort este teatrul londonez. Aici descopera o actrita hulita de public si vede talentul neslefuit care zace in ea. Ii propune sa o ajute sa ajunga cea mai adulata actrita de pe scena londoneza si se tine de cuvant. Doar ca in momentul succesului, intre Lizzy Morton si Rochester izbucnesc sentimentele acumulate si au o scurta poveste de iubire. Apoi Rochester scrie piesa vietii lui, o satira a epocii in care traieste, doar ca regele nu poate suporta ofensa adusa, iar tanarul artist este nevoit sa fuga. De acum incepe decaderea "regelui" dezmatului, dar acesta simte ca trebuie sa-si plateasca datoriile inainte ca boala sa-l rapuna.

IVO

08.09.2018

Un film subapreciat si probabil cel mai bun rol al lui Johnny Depp pana in momentul de fata. Din prima pana in ultima secunda, intri in atmosfera perfect creata a perioadei respective. Un film controversat, necenzurat, magistral jucat atat de Johnny Depp, cat si de John Malkovich si de Samantha Morton. Depp face un rol de nota 10, demn de premiul Oscar. Din pacate, datorita lansarii amanate a filmului, acesta a ratat intrarea in nominalizari.. Un categoric MUST SEE!

12 2

tianne

08.09.2018

Un rol complex care se muleaza perfect pe potentialul lui Johnny Depp - interpretarea lui da valoare filmului, nu ca celelalte prestatii ar lasa de dorit. Se remarca si decorurile deosebite, in ton cu atmosfera londoneza de secol XVII. Ca un minus, as mentiona vocabularul uneori cam elevat ce contrasteaza cu noroiul in care e ingropata Anglia. Un film care nu prea se incadreaza in grila de la Oscaruri.

3 1

alexandra13

08.09.2018