The Lincoln Lawyer

Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Brad Furman, Martin Scorsese

Sidney Kimmel Entertainment, Lionsgate, Lakeshore Entertainment

17 Martie 2011

1 Aprilie 2011

Mick Haller este un avocat din Los Angeles care si-a petrecut cea mai mare parte a vietii profesionale aparand o gama variata de infractori, pe lista sa de clienti gasindu-se traficanti de stupefiante, hoti, soferi aflati sub influenta bauturilor alcoolice care au provocat accidente, violatori si criminali. Intrucat avocatul isi dirijeaza afacerile de pe bancheta din spate a automobilului sau marca Lincoln, avand contacte cu tot felul de persoane dubioase, este detestat deopotriva de catre politisti si procurori, dar si de catre o parte a propriilor clienti. Atunci cand i se propune sa il apere pe tanarul Louis Roulet, un playboy foarte bogat din Beverly Hills care este acuzat de tentativa de omor asupra unei prostituate, Mick Haller se gandeste ca acesta este cazul pe care l-a asteptat toata cariera lui, cu atat mai mult cu cat il considera nevinovat pe client si spera sa obtina un succes rasunator in sala de judecata. Insa atunci cand investigatorul sau Mark Levin este asasinat fiindca se apropiase prea mult de aflarea adevarului in acest caz, avocatul se trezeste implicat intr-un joc periculos si trebuie sa manipuleze un sistem legal in care nu mai crede pentru a supravietui si pentru a-si proteja fiica si fosta sotie - procuroarea Maggie McPherson.

mitsuko_san

08.09.2018

in sfarsit un film curat, care nu mai amesteca genurile asa cum o fac filmele din ultima vreme. are si poveste moralizatoare, actori buni si atmosfera speciala. mi-a placut destul de mult

2 2

jdr

08.09.2018

Mickey Haller (Matthew McConaughey) este un avocat oarecare din L.A., care, mereu pe drumuri, foloseşte bancheta din spate a unei limuzine Lincoln drept birou. Cu maşina se plimbă între tribunalele din oraş şi infractorii mărunţi pe care îi apără: farsori, şoferi prinşi beţi, motociclişti certaţi cu legea sau traficanţi de droguri. Pentru el legea nu mai este de mult timp o unealtă a binelui, ci mai degrabă un exerciţiu de speculare şi manipulare a circumstanţelor pentru a obţine rezultatele dorite de clienţi. Pe parcursul întregii cariere, Haller s-a temut că a devenit incapabil să recunoască un om inocent, dar ultimul său caz îl face să simtă gustul groaznic al vinovăţiei, al răului nativ, pur şi diabolic. Louis Roulet, cel mai recent client, este arestat pentru vătămarea unei femei pe care a cunoscut-o într-un bar. Provenit dintr-o familie înstărită, playboy-ul este protejat şi susţinut de mama sa, care vrea cu orice preţ să îl scoată basma curată. Pe măsură ce desluşesc cazul, Haller şi detectivul Raul Levin scot la lumină o latură sinistră a personalităţii lui Roulet şi nenumărate dovezi ale trecutului său întunecat. Deşi tânărul este cel mai bănos client pe care l-a avut vreodată, Haller începe să fie îngrozit de dimensiunile ororii şi, cu preţul propriei vieţi, se zbate să facă dreptate în această poveste.

1 5

08.09.2018

The Lincoln Lawyer este cu adevarat un film inteligent....cu o distributie generoasa,cap de lista fiind Matthew McConaughey care face unul dintre cele mai bune roluri ale carierei.Marisa Tomei o actrita extraordinara pe care am inceput sa o apreciez foarte mult odata cu rolul din The Wrestle un film care trebuie vazut neaparat !!!!

6 5