The Lion King 3D (2011)

| 16 September 2011 ()

Regele Leu 3D (2011)

The Lion King 3D

16 Septembrie 2011

23 Septembrie 2020

<p>Simba, un  prinț leu, se naște pe tărâmul Africii. Tatăl său, Regele Mufasa, le spune oamenilor săi că după moartea lui tronul îi va reveni lui Simba, îndepărtându-l astfel pe fratele regelui, Scar, de la conducerea Tărâmului Mândriei. Scar,unchiul lui Simba, plin de mânie, plănuiește să îi omoare pe Mufasa și pe Simba pentru a ajunge la putere. El și grupul său de hiene reușesc să îl omoare pe Mufasa, dar Simba supraviețuiește. Simțindu-se extrem de vinovat de moartea tatălui său, Simba își părăsește casa și hotărăște să nu se mai întoarcă niciodata acolo.Tot hoinărind, îi întâlnește pe Timone și Pummba, cu care se împrietenește repede.Stă cu ei până la adolescență, când prietena lui din copilărie, Nala, îl găsește și îl imploră să se întoarcă pe Tărâmul Mândriei, unde Scar s-a declarat rege de ani de zile și a ruinat totul.Toate animalele vor muri de foame dacă Simba nu se întoarce…</p><p> </p>

Data: 23-09-2020
Vezi alt oras

Disponibilitatea filmului în cinematograf:

București AFI Cotroceni Cinema City
București Mega Mall Cinema City
Bucuresti Park Lake Cinema City
București Sun Plaza Cinema City

Meffisto87

09.11.2012

Minunat, chiar este filmul copilariei mele si o adevarata capodopera. Si acum as putea sa ma uit la el; obisnuiam sa ma uit foarte des cand eram mica. Poveste foarte frumoasa, emotionanta, presarata si cu cateva parti amuzante datoria lui Timon&Pumba. Animatie GENIALA pentru vremea aceea. Astea sunt adevaratele filme Disney..foarte "touching" asa cum sunt ele, plus ca mai erau si educative, spre deosebire de astea care se dau acum la Tv(ma refer la Disney Channel). Filmul inca ma mai face sa lacrimez. Elton John a dat si mai multa viata filmului prin melodiile lui memorabile, iar Jeremy Irons chiar e genial, vocea sa e emblematica.

0 4

Adeth.Junior

10.11.2012

este un film vechi dar foarte frumos gandit foarte bine pus la punct...ce sa mai zic la cat de bune sunt aceste 3 filme......? ce sa reprosezeu. eu cred ca este bun filmul acesta.nota10!este doar parerea mea!

2 1

endlesspetre

15.10.2011