The Little Prince

Aventuri, Animaţie, Fantasy (France)

Mark Osborne

Paramount Animation, Onyx Films, Orange Studio, On Entertainment, M6, ON Animation Studios

29 Iulie 2015

4 Decembrie 2015

<p>Un pilot se prăbușește în deșert și întâlnește un băiețel de pe o planetă îndepărtată. Ajuns la bătrânețe, fostul aviator așteaptă să apară cineva cu care să-și împărtășească povestea. Fetița din vecini, mereu înconjurată de cărțile și caietele pentru temele de casă, e cea căreia bătrânul îi trimite o invitație - sub forma unui avion de hârtie - de a afla sensibila poveste a Miculu Prinț care își dorea foarte mult să-și facă prieteni.</p>

Vis-si-realiate

08.09.2018

Filmul este bazat pe una dintre cele mai îndrăgite poveşti ale tuturor timpurilor - "Le Petit Prince" (1943) de Antoine de Saint-Exupéry. Povestea Micului Print este aici îmbinata cu povestea unei fetite, crescuta dupa reguli rigide, tipice familiilor monoparentale moderene din marile metropole contemporane. În film, Aviatorul este batrânul vecin, excentric si marginalizat de comunitate iar Micul Print a devenit adult si a uitat toate promisiunile facute în copilarie. Fetita descopera lumea povestii prin intermediul înteleptului vecin si se implica prin inocenta caracteristica vârstei, la salvarea Micul Prinţ. Este o calatorie magica şi emoţionanta, un film recomandat mai ales adultilor. Filmul reprezintă un omagiu adus lui Antoine de Saint-Exupéry şi a superbei nuvele care a fost tradusă în peste 250 de limbi şi vândută în peste 145 milioane de exemplare în toată lumea. Câteva citate din "Micul Print": "Limpede nu vezi decat cu inima. Miezul lucrurilor nu poate fi vazut cu ochii." "Adevarul nu-l vedem decat cu sufletul. Esentialul scapa privirii." "Oamenii mari nu pricep niciodata nimic si este obositor pentru copii sa le dea întruna explicatii." "Daca vrei sa construiesti un vapor, sa nu începi prin a-i trimite pe oameni dupa lemne, cuie, unelte, sfori si alte materiale. Învata-i întai sa tânjeasca dupa marea îndepartata, nesfârsita. "Orice viata este un miracol." "A te judeca pe tine însuti este mult mai greu decat a-i judeca pe altii. Daca ajungi sa te judeci cum trebuie, înseamna ca esti într-adevar un om întelept." "Omul se descopera pe el însusi cand se masoara cu obstacolul." "Daca muncim numai pentru bunurile materiale, ne cladim singuri temnita." "Pentru a fi fericit trebuie doar sa te gandesti ca undeva, printre milioane de stele, este fiinta iubita." Puritatea din ochii copiilor poate fi molipsitoare doar într-o lume a adultilor care au pastrat într-un coltisor al sufletului, copilul ce au fost odinioara. Gingasia privirii lor poate salva planeta! Vizionând filmul, va garantez ca veti întineri! ♥ Coloana sonora a filmului contine piese interpretate de Hans Zimmer, Camille si Richard Harvey.

8 0