The Little Prince

SF, Fantasy, Familie, Muzică (United Kingdom, United States of America)

Stanley Donen

Paramount

6 Noiembrie 1974

28 Iulie 2021

<p>Fantezie muzicala bazata pe cartea clasica a lui Antoine de Saint-Exupery, filmul urmareste povestea unui aviator francez care se prabuseste in Sahara. Aici il intalneste pe print, un copil blond care sustine ca e de pe alta planeta. Micul Print ii spune ca e un explorator si ca se afla in vizita pe Pamant. Acesta ii poveste pilotului impresiile sale despre planeta, dar si restul locurilor pe care le-a vizitat in aceasta parte a universului. Ticsit cu subintelesuri filosofice si politice, atmosfera fantastica a filmului e intregita de coloana sonora compusa de realizatorii muzicii filmului Gigi. </p>

laolt

08.09.2018

Cool!!!

0 1

fiorelio

08.09.2018

Multi iti vor spune ca nu merita vazut un astfel de film, ca e un film pentru copii...bla-bla-bla. NU, NU E ADEVARAT:e un film pentru oamenii ,cu adevarat, mari ... Vrei sa vezi un film profund? Te-ai saturat de lumea adultilor si simti ca ai pierdut inocenta unui copil? Te-ai saturat cumva de viata si ai vrea sa evadezi undeva pe o alta planeta?... Atunci,cu siguranta merita sa vizionezi filmul "The little prince".O adaptare cinematografica dupa cartea lui Antoine de Saint-Exupery si un film care dispune de o coloana sonora exceptionala! "Numai cu inima vezi cu adevarat lucrurile"... Ochii nu pot sa patrunda in interiorul nostru; capacitatea asta o are doar inima, ea e echivalentul vederii in dimensiunea sufletului !!! Un film ce Merita Vizionat!

3 0

White2now

08.09.2018

Este unul dintre filmele care mi-au marcat copilaria si care va ramane mereu in sufletul meu! Un film despre lucrurile care conteaza cu adevarat in viata, lucruri aparent marunte dar care iti schimba in intregime existenta daca ai ochi sa le vezi. Cu siguranta, un film pe care nu-l voi uita niciodata si pe care-l recomand tuturor oamenilor cu suflet de copil!

1 0