The Lone Ranger

Acțiune, Aventuri, Western (United States of America)

Gore Verbinski

Silver Bullet Productions (II), Walt Disney Pictures, Jerry Bruckheimer Films, Blind Wink Productions, Infinitum Nihil, Classic Media

3 Iulie 2013

5 Iulie 2013

<p>Povestea eroului începe cu un grup de Jandarmi Texani plecat pe urmele unei bande de nelegiuți condusă de Butch Cavendish. Prinși în ambuscada de răufăcatori, Jandarmii sunt uciși. În schimb un supraviețuitor e găsit de un amerindian Tonto. Supraviețuitorul este John Reid care devine Calărețul singuratic. Ajutat de cel ce i-a salvat viața, pornește pe urmele răufăctorilor pentru a se răzbuna.</p>

reg-mihai

08.09.2018

Astept cu nerabdare acest film deoarece stiu ca joaca Johnny Deep in viziunea lui Gore

5 10

Bachus-B

08.09.2018

un film care l-am asteptat cu sufletul la gura si nu am fost absolut deloc dezamagit ci am parasit sala de cinema incantat ! filmul este inspirat din benzile desenate The lone Ranger dar G. Verbinsky antieroizeaza personajul dandu-i o latura dramatica si in acelasi timp comica dar nu exagerata ci cu un umor fin si placut care din pacate cei din sala nu prea radeau....castingul este excelent mai ales marele Tom Wilkins , geniala Helena bon Carter fac personaje memorabile la fel si frumoasa cu ochii albastrii Ruth Wilson superba in rol ! decorurile sun absolt grandioase si cadrele de camera epice find filmatt in Monument Valley unde maestrul John Ford a facut nu mai putin de 10 westernuri find numita Ford Country ..scenariul este foarte bine construit si face din cei doi protagonisti care nu mai zic ca sunt perfecti alesi pt rol mai ales seniorul Deep ...mna....genial ca de obicei... dar Arrnie Hamer da tot si strluceste ca performanta , filmul este inspirat cu faze din urmatoarele westernuri- The Good THe Bad The Ugly , The Searchers , Pacific Express , The iron Horse, si bineinteles Once upone A Time In The West deci ... dati-va seama ce a iesit... bineinteles filmul are si fantezie dar nu exagerate fiindca sa nu uitam este un film inspirat din benzi desenate ! aventura este de respiratie epica cei doi traiesc foarte multe peripetii deci nu te poti plictisii deloc , de mentionat violenta care este chiar brutala pt un asfel de film -impuscaturile sun sangeroase si dure dar nu exagerate cu sange pe peretii..cum a facut-o Tarantino in Django...! scenele de la sfarsit cu trenul sunt absolut spectacol de audienta sincer imi pare rau ca nu a fost lansat in 3d ...! Jery Brucheimer ofera spectacol grandios ca todeauna si nu dezamageste spectaorul , acest film mai ales pt psionatii de westernuri clasice, spaghetii anii 90..., nu vor fi dezamagiti...dupa parerea mea... ! personajul lui Tanto este super coll si mai mult esti cu ochii pe el decat pe eroul din rolul principal in acest film aflam si trecutul sau care nu vreau sa il dezvaluiesc ci va las pe voi.. ! acest film este un film unde doi eroi lupta impotriva raului cea ce nu am vazut pe ecran de la sfarsitul anilor 80 incoace.. a fost o experienta superba sa revad astfel de efect pe ecran ! de mentionat costumele sunt superbe ponosite si autentice supr reale si atmosfera de western mitic legendar veti gasi in film din plin ! nu inteleg sincer de ce a fost un dezastru la box office in AMERICA .....iar in Romania sala era goala ... din pacate generatia de astazi habar nu au de filme western pt ca cinemaul anilor 2000 nu i-a obisnuit deloc cu vestul si frontierele americane i-a obisnuit cu filme sword and sandal si continuari continuari una dupa alta ....! iar westernul a fost lasat pe tusa uitat de public dar nu si de cinefilii inteligenti....! anyway... recomand acest film nu v-a prostiti sa nu mergeti la cinema sa il vedeti pe ecran mare !!! mergeti ca merita mai laes pt pasionatii de westernuri ! nota 10 !

16 13

Claudizzz

08.09.2018

Foarte reusit filmul, nu inteleg de ce unele articole scriu ca ar fi cel mai slab film a lui Johnny Depp, contrazic, este unul din cele mai reusite filme aparute anul acesta, mi-a placut foarte mult rolul lui Johnny iar filmul a fost unul ce merita vazut!

6 4