The Longest Ride

Dramă, Romantic (United States of America)

George Tillman, Jr., Gary Graver

Fox 2000 Pictures, Temple Hill Entertainment

9 Aprilie 2015

3 Aprilie 2015

Ira şi Ruth, Sophia şi Luke. Două cupluri care, aparent, nu au nimic în comun, despărţite de ani mulţi şi experienţe diferite. Ira este un evreu ajuns la apusul vieţii, care, captiv în propria maşină, în urma unui accident, se trezeşte alături de fantoma lui Ruth, soţia mult iubită. Ea este cea care îl ţine în viaţă, cu ajutorul amintirilor. La câţiva kilometri distanţă, Sophia, care studiază la colegiul Wake Forest, se zbate să îşi revină după un dureros eşec sentimental. În inima ei înmugureşte din nou speranţa când îl întâlneşte pe Luke, un seducător campion de rodeo. Ca şi în cazul cuplului Ruth şi Ira, Sophia şi Luke sunt, la prima vedere, cum nu se poate mai diferiţi. Şi totuşi, se atrag şi se completează. La un moment dat, destinele celor două perechi, Ira-Ruth şi Luke-Sophia, se întrepătrund cu o neaşteptată profunzime.

stricted

08.09.2018

Un film cu multa dragoste cu multe lectii de viata, un film extrem de pasional…

1 16

cezarica98

08.09.2018

Un film de dragoste care are la baza romanul lui Nicholas Sparks, o pelicula in care aspiratiile, evenimentele neasteptate, descoperirea valorilor lor reale, sensul iubirii, sunt elemente care pun la incercare relatia a doua cupluri, separate de timp si varsta. Fragilitatea unei relati este bine etalata in incrucisarea planurilor la care sunt testate cele doua cupluri, cel traditional cat si cel modern. Regizorul creeaza o atmosfera placuta privitoriilor, dragostea este la prima vedere, emotia este dubla, iar chimia dintre Scott Eastwood si Britt Robertson are ceva special, explodeaza pe ecran, comunicarea dintre ei prin gesturi si priviri, emotioneaza pe spectator. Un film de dragoste ce se cere vizionat, merita.

6 0

berby

08.09.2018

....sentimente, simtaminte, dragoste, energie, tot ce vrei, de la un film superb, am avut 2 momente, in care trebuia sau poate am p...s nu stiu, nu-mi aduc aminte!! Daca o drama, un film emotional, sau emotionant, te face, sau iti provoaca o stare "de neeexplicat" e tare bun, sincer...la teatru, daca mergi si esti la o drama si nu plangi degeaba ai mers ( ai platit biletul ca prostul) ai mers la o comedie (tot la teatru) si nu ai ras sa te doara burta, ai platit biletul "ca un maimutoi" pierdere se timp. Asa e si la film, actiune, suspans, placere, durere, sentimente, bucurie trebuie sa le traiesti acolo pentru ca (la teatru mai ai ocazia - poate un actor a avut o zi proasta, nu exemplific acum, dar la film, degeaba revezi acel film de 3 sau 4 ori e la fel de prost sau la fel de bun) e o magie filmul: "daca e facut bine si jucat extraordinar" Ex: de la Pe aripile vantului, Casablanca si Dictatorul, la Taxi Driver, The Good Father, American History X, Matrix si The Departed, The Queen, etc...filme de Nota 10. SCUZE....mai SuNT

2 0