The Longest Yard

Comedie, Dramă (United States of America)

Peter Segal

Callahan Filmworks, Paramount, MTV Films, Happy Madison Productions, Columbia Pictures

27 Mai 2005

1 Decembrie 2020

<p>Filmul prezinta povestea jucatorului de fotbal american Paul Crewe, care dupa ce aranjeaza un meci din Liga Nationala de Fotbal American i se interzice practicarea acestui sport, ba mai mult, dupa ce provoaca intentionat un accident in lant este trimis la inchisoare.</p><p>Actiunea prezinta incercarile acestuia de a face o echipa compusa din condamnati care sa lupte impotriva gardienilor inchisorii. Meciul dintre echipa gardienilor si cea intitulata Mean-Machine este si un meci al orgoliilor, condamnatii vrand sa se razbune pentru modul in care gardienii se comportau cu ei.</p><p>Directorul inchisorii este cel care ordona in inchisoare si vrea sa-l omoare pe Paul, dar victima exploziei este cel mai bun prieten pe care si-l facuse.Tot directorul, vazand ca echipa Mean-Machine joaca foarte bine, incearca sa-l faca pe Paul sa aranjeze meciul. Paul insa si-a invatat lectia si va juca cat stie el de bine pana la capat.</p>

kenya

08.09.2018

asta chiar merita vazut ! Adam sandler ca de obicei isi face treaba ! il recomand ! merita !

2 2

PoisonBananas

08.09.2018

filmul e destul de bun...l-am vizionat de vreo doua ori si cu siguranta coloana sonora, cativa dintre actori si actiunea in sine sunt punctele forte ale filmului.

5 0

kirara

08.09.2018

Filmul pe langa faptul ca are niste actori foarte talentati:Adam Sandler,Chris Rock,Burt Reynolds,si Nelly(care joaca chiar suprinzator de bine),are si o coloana sonora excelenta.Paul Crewe,un izgonit din lumea fotbalului american,deoarece aranjase un meci,este parasit de iubita intrun mod neconvetional.Iar faptul ca era beat nul ajuta deloc,de fapt ca sa se razbune pe iubita,ii ia masina si produce un accident in lant(si cand zic in lant,ma refer la faptul ca opreste masina in mijlocul intersectiei iar politisti se izbasc in masina lui).Paul ajunge la inchisoare unde il cunoaste pe Caretaker(un om bun la toate,si mai ales care poate sati aduca de toate).Deoarece seful inchisorii vrea sa apara intro lumina buna in fata superiorilor,il convinge pe Paul(mai bine zis il forteaza) sa faca o echipa de fotbal in intregime din detinuti carfe sa concureze impotriva gardienilor.Dar nui sponsorizeaza cu echipamente de calitate,pe cand gardieni au tot soiul de echipamente.Paul ii recreuteaza pe cei mai rai din cei rai,si ii influenteaza aducandu-le aminte ca joaca impotriva gardieniklor,so pot sai loveasca fara sa fie opriti.Filmul mi sa parut foarte reusit,iar actori au reprezentat exact personajele intruchipate.Un film plin de suspans(ici colo),niste comedy ca nu strica si desigur placari,pase reusite(dar si cateva nereusite,pentru suspans,desigur) si de asemenea finalul fericit in care detinuti castiga fara drept de apel.

7 5