Acțiune, Thriller (Germany)

Thomas Jahn

Chris Artiga-Oliver, Thomas Jahn

Zeitsprung Entertainment

21 Septembrie 2008

20 Septembrie 2021

Will Archer este un contabil cu o slujba ce ii ocupa aproape tot timpul liber. Seful sau ii da din ce in ce mai mult de lucru, acesta avand o aventura cu sotia lui Will. Intr-o seara Will se duce la un bar iar dupa aceea in drum spre birou el da peste un accident, un om fiind ranitm, Allan . Il duce la spital, dar niste oameni care initial incercasera sa il omoare pe Allan, acum incearca sa il omoare pe el. De aici oin colo totul ia o intorsatura ciudata, acei oameni fiind agenti FBI si nu se lasa pana nu il prind. Insa Will afla despre aventura sotiei sale si pleaca de acasa. Iar oamenii ajungand acolo gasesc un barbat in pat cu sotia lui omorandui . Oare va reusii Will sa scape? <br /> <br />

madstelista

08.09.2018

stie cineva de unde sa fac rost de acest film <>

0 1

jurnalistul

08.09.2018

Film facut pe genunchi, cu buget exact cat a costat friptura pe care o face blonda aceea sexista (zice ea) de la bar... El - contabil de succes, cade in mrejele unei povesti de aventura nemaipomenita... Ea - curva romanca traditionala: daca se poate sa stea acasa, sa cheltuie banii sotului si sa-i faca si capul mare - nu este ceva general, nu sunt nici pe departe misogin, dar... Si, in fine, ceilalti: ba mafioti, ba agenti FBI... Efectele nu sunt macar de gradinita - cand tragi cu un pistol cu amortizor, niciodata nu o sa zboare fulgii din perna prin camera... Ce sa mai... Prin anul 2 de facultate am facut un film pentru un examen, fara falsa modestie, mult mai bun... Dupa aprecierea altora... Si eu am avut buget mai mic... Formatia amintita de mine in titlu a avut un succes nebun, pe vrea adolescentei parintilor mei. Cred ca totusi ii jignesc alaturandu-i imaginii acestui film.

1 1

Naty80

08.09.2018