Comedie, Romantic (United States of America, United Kingdom, Germany)

Marco Schnabel, Daniel Sackheim

Wesley Strick

Paramount, Goldcrest Pictures, Internationale Filmproduktion

20 Iunie 2008

31 Octombrie 2020

<p>Protagonistul comediei este Pitka, un american care a fost lăsat când a fost mic la porţile unui ashram, în India, fiind crescut de mai mulţi guru hinduşi. Ajuns la vârsta maturităţii, Pitka decide să revină în Statele Unite, în căutarea celebrităţii şi a bogăţiei în lumea spiritualităţii şi a auto-ajutorării. </p><p>Metodele sale neortodoxe de acţiune sunt puse la încercare atunci când trebuie să refacă relaţia dintre starul echipei de hochei Toronto Maple Leafs, Darren Roanoke şi soţia sa. Odată cu despărţirea, aceasta se întâlneşte cu jucătorul de hochei Jacques Grande, de la echipa adversă L.A. Kings, lucru care l-a demoralizat pe Roanoke şi i-a afectat profund performanţele profesionale.<br />Pitka trebuie să intervină şi să împace perechea, astfel încât echipa din Toronto să câştige Cupa <br />Stanley.</p>

simonica

08.09.2018

M-a dezamagit din toate punctele de vedere. In urma vizionarii trailerului ma asteptam la un subiect mai bine inchegat. Poantele sunt sadice, cu tenta sexuala si referitoare la inaltimea lui Verne Troyer.Nici macar secventele de muzical a la Bollywood nu m-au incantat. Mie mi s-a parut burlesc si absolut pueril. Daca planuiti sa il vizionati, mai bine don't.

11 4

ghebala

08.09.2018

Dupa ce am facut greu rost de film, am fost teribil de dezamagit de intregul film atit de subiect si de interpretare. O comedie in stil american!!!... ar trebui sa râzi si nu prea ai de ce.

6 4

ThaThug

08.09.2018

Sincer, daca stau sa ma gandesc de ce am ales sa vad filmul asta n-am sa gasesc prea curand un raspuns. Tentativele comice sunt foarte asemanatoare cu cele ale seriei Austin Powers, singura diferenta fiind farama de originalitate care mai exista in filmele mentionate mai sus, spre deosebire de aceasta, care este la fel de expirat ca si cariera lui Myers. Si ca tot suntem la capitolul expirat, nu v-am povestit de minunata Jessica Alba, care se afla pe platoul de filmare exact cum este situata o bucata de carne in farfurie. Nu vedeti asemanarea? Ei bine, era apetisanta, dar cam la asta se limita toata prestatia ei "actoriceasca", in rest fiind la fel de plina de talent si de traire ca un produs cumparat de la macelarie. Stiti "reclama" aceea, cu berea Cavou. Daca tot nu v-am convins in legatura cu filmul si inca mai sunteti dornici sa-l vedeti, luati in calcul urmatoarele scene: *oameni plesniti peste fata de picioarele lui Myers; *pitic nervos detinator al unei echipe de golf; *picioarele lui Myers din nou; *Ben Kingsley uitandu-se crucis in toate scenele; *elefanti "calarindu-se" pe un teren de hockey; *priviri homosexuale pe tot parcursul filmului sau o sumedenie de "glume" cu balegar si cocosi. Ah, si Mike Myers in rolul principal. Meh...

8 4