The Lovely Bones

Fantasy, Dramă (United Kingdom, New Zealand, United States of America)

Peter Jackson

WingNut Films, Key Creatives, New Zealand Large Budget Screen Production Grant, Goldcrest Pictures, DreamWorks, Film4 Productions

26 Decembrie 2009

12 Martie 2010

<p>The Lovely Bones e povestea unei fetite de 14 ani dintr-o suburbie a Pennsylvaniei ce este ucisa de catre vecinul sau. Ea povesteste ce s-a intamplat din Rai, aratand vietile oamenilor din jurul ei si modul in care s-au schimbat acestia odata cu disparitia ei.</p><p> </p><p>In tot acest timp insista asupra familiei ce incearca sa treaca peste imensa pierdere suferita insa in acelasi timp incearca sa aranjeze lucrurile in asa fel incat trupul sau sa fie intr-un final descoperit. Prin acest lucru spera sa ajute la prinderea criminalului, ce se pregateste sa iasa din umbra si sa ucida din nou.</p>

107 Ordonare după: | |

Psyche

08.09.2018

Singurul film care a reusit sa ma faca sa plang cu sughituri in sala de cinema in ultimii ani. Povestea este incredibila, iar ecranizarea lui Peter Jackson este geniala. Stanley Tucci te face sa`l urasti, sa fi scarbit sa suferi pentru fete. Toti actorii au jucat formidabil dar el se detaseaza.

1 1

CraneEva

08.09.2018

E de-o seama cu filmul " What Dreams May Come " cu Robin William. Povestea e diferita,dar are o singura asemanare :D. Totusi merita vazut

4 9

delfinasu

08.09.2018

...de cei care au inima tare. Eu cel putin l-am vazut cu un nod in gat din momentul aparitiei personajului lui Stanley Tucci. Si inca mai persista aceasta senzatie si dupa o ora de la vizionarea filmului. Peter Jackson face o treaba foarte buna imaginand Purgatoriul din best-seller-ul americancei Alice Sebold, dar raman cu impresia ca a exagerat cu CGI-ul. Poate totusi Jackson este mai potrivit pentru filme de actiune, SF ori fantasy... Cel mai mult m-a impresionat jocul tinerei Saoirse Ronan, care dupa Atonement face un nou rol de Oscar. Sper sa primeasca nominalizarea, pentru ca o merita din plin. Si ceilalti actori isi fac treaba, dar parca nu au fost tot la fel de mult pusi in evidenta. Chiar daca sunt convins ca si in acest caz cartea este mult mai buna decat filmul, merita sa-l vizionati pentru ca este o lectie despre viata, moarte, familie, puterea iertarii si a unitatii in fata unui necaz. Nota mea: 7/10.

23 14