The Lucky One

Dramă, Romantic (United States of America)

Scott Hicks

DiNovi Pictures, Langley Park Production, Village Roadshow Pictures, Warner Bros. Pictures

19 Aprilie 2012

20 Aprilie 2012

The Lucky One este povestea unui pușcaș marin care supraviețuieste celor trei detașări dificile pe care le are în Irak. El atribuie norocul său unei fotografii a unei femei pe care a găsit-o în Irak și pe care n-o cunoaște. El decide să-și întâlnească "talismanul norocos" în momentul în care se întoarce în Carolina de Nord.

08.09.2018

The Lucky One este un film ok,relaxant iar povestea acestui film este destul de draguta doar ca sunt cateva mici scapari...in rest nimic de reprosat. Personal mi-a placut foarte mult peisajele,imaginea chiar si distributia.Zac Efron a evoluat foarte mult iar in ultimul timp reuseste niste film destul de ok. The Lucky One este un film perfect de tomna care va reusi cu usurinta sa aduca liniste si relaxare.

2 1

malonegerald

08.09.2018

... un film foarte bun pentru femei , de dragoste , cu un soldat venit de pe front cu poza unei femei care era in portofelul unui camarad de arme . Cauta femeia , merge pe jos 200KM ...si o gaseste : divortata , cu un copil de 8 ani , ce sta izolata impreuna cu mama. Incepe sa repare casa , cara saci , se joaca cu copilul , cade in gratiile lui soacra-sa , spala vase pe la bucatarie si fireste e si un armasar sau crai pe acolo ... Ma rog ... etc.. de asta zic ca e un film numai bun pentru femei .

1 5

Sayre83

08.09.2018

Dacă ar fi să compar filmul cu romanul pe care se bazează, filmul iese în pierdere. Pt. simplu motiv că are lipsă sau substituite anumite secvențe/elemente cheie, care sunt menite să ducă firul narativ, respectiv să contureze personajele într-un anumit mod. Dacă ar fi să-l evaluez de sine stătător, i-aș da un 8.5 (-9), și l-aș recomanda persoanelor care doresc să ia parte (fie doar și ca un simplu spectator) la o poveste despre viață, cu toate părțile sale roz și mai puțin roz, cu toate momentele sale de bucurie dar și de tristețe, dar mai ales, cu oameni și alegerile care ne schimbă pentru totdeauna. Pt. mine, acest film, dar romanul în mod special, este un favorit.

0 1