Comedie, Crimă (United States of America)

Peter Hewitt

Michael LeSieur

Dog Pond Productions, Yan Film Group, Paris Film, Revelations Entertainment

9 Mai 2009

29 Noiembrie 2020

<p align="justify">    Roger, Charles si George sunt trei agenti de securitate de la un muzeu, care au dezvoltat de-a lungul timpului o fascinatie puternica fata de cate un obiect de arta pe care erau angajati sa-l supravegheze. Desi sunt colegi de munca de cateva decade, paznicii se intalnesc pentru prima data abia in momentul in care o situatie de criza le atrage atentia: noul curator al muzeului intentioneaza sa schimbe toata colectia de opere de arta gazduita de asezamantul pe care il conduce si sa transfere vechile exponate la alte galerii din oras.</p><p align="justify">   Confruntati cu posibilitatea de a-si pierde obiectele care le-au starnit sentimente de veneratie, Roger, Charles si George isi unesc fortele si perfecteaza un plan elaborat de a fura respectivele exponate pentru a le pastra astfel in muzeul lor. Desi nu au instincte de infractori si minti criminale, cei trei agenti de securitate reusesc sa execute cel mai indraznet jaf de opere de arta conceput vreodata din interiorul unui muzeu, consecintele actiunii lor fiind mai degraba amuzante decat dramatice. </p>

cristimarc

08.09.2018

La asa un film s-au gandit fratii Lumiere cand ne-au dat cinematografia. Nu e capodopera, nu e Simfonia a IX-a, nu e Hamlet, in schimb e ...perfect. Nu ai ce sa-i reprosezi. Are emotie, are dragoste cat pentru doua vieti, are adrenalina, are momente cand actiunea iti ridica pulsul la 150, are poveste ( cu inceput si sfarsit ), are actori care nu sunt personaje, sunt chiar oamenii aceia inventati de scenarist, are un regizor care e maestru papusar pentru spectatorii din care face ce vrea. Si ti-e tare ciuda cand se termina. A fost asa de bine....

8 2

adelina13

08.09.2018

Am vazut filmul de curand ,pe parcurs m-am plictisit, prea multe detalii, prea multe lucruri marunte puse in evidenta,.. de fapt era firesc pentru ca tot filmul se rezuma la furtul unor obiecte de arta de care niste paznici de la muzeu se indragostesc si nu pot accepta ideea ca acestea pot fi mutate departe de ei. De aici si actiunea.. planul si furtul in sine,este de admirat ca sunt actori f buni , dar pe la mijloc m-a pierdut si am dat direct la sfarsit sa vad daca reusesc sa ia obiectele sau nu.. merita vazut daca ai suficienta rabdare:)

3 3

leonardbratu

08.09.2018

Splendid ! Filmul este ca o oglinda retrovizoare pe care sta scris mereu ceva , OBIECTELE DIN OGLINDA SUNT MAI APROAPE DECAT PAR " Obisnuinta noastra de a banaliza realitatea si de a extrage intr-un timp cat mai scurt esenta ei ne duce foarte des la ochelarii de cal si nu mai putem vedea copacii din cauza padurii..De iubit niciodata nu iubim in viata ce vrem , toate vin pe parcurs si cu timpul incepem sa le pretuim si ne devin un alter ego !..Realitatea oglindita aici este destul de franca fara o foarte mare interventie a regiei !..Gandul initial ca esti ultimul salvator este romantic si transa voita in care intrii te deosebeste de ceilalti facandu-te mai bun si mai uman !..Aici poti avea perceptia gresita de furt insa este atat de mare distanta dintre cele doua incat daca ai cauta adevarutul motiv te-ai putea pierde..Ma gandesc ca la o alta distributie puteam judeca altfel insa aici cand trioul de batranei pornesc la atac , uitate sunt artritele si reumatismele , ei cauta doar linistea si caldura spiritului !..poate ca manifestarile sunt un pic exagerate insa acolo in zona de tranzit dintre artisti si iubitorii de arta totul este permis pentru atingerea sublimului . Morgan imprima actiunea filmului cu toata forta ce provine din linistea senectutii , Walken coboara din refugiul sau mental imbibat cu eroismul specific doar adolescentilor si imprima nota de duios , iar Macy face eforturi de asi purta razboaiele la limita dintre realitate si virtual !..Tusa regizorala atrage palid atentia asupra stralucirii hipnotice a artei care isi gaseste corespondent la un moment dat chiar in sotia dragonului albastru ; si este inspirata la limita geniului cu inchipuirea intoarcerilor si a rezolvarilor acestora ..Si daca mai punem faptul ca regia are sub bagheta sa spectatorul pe care-l transmuta in toate aceste nebunii rezultatul nu poate fi decat acela al aplauzelor prelungite la caderea cortineii !

4 2