Chuck Walker, Glen Pitre

Company Pictures, Gudegast Braeden Productions, Scott Hamilton Public Relations, Stephen Bowen Productions

8 Februarie 2008

8 Mai 2021

ronnie

08.09.2018

O drama care se desfasoara imediat dupa razboiul civil din State intr`o comunitate in care negrii sunt in continuare exploatati in pofida noilor legi democrate. Braeden interpreteaza intr`o maniera originala tipul razbunatorului care a pierdut totul datorita convingerilor sale. Merita vazut.

1 1

bbibi

08.09.2018

multe batai si sange,conflicte, dar interesanta poveste.

1 0

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Eric Braeden, eternul june prim dupa care plang toate gospodinele in fiecare zi la ora 5, cand e “Tanar si Nelinistit” la PROTv, are aici rolul principal. Daca stam sa ne gandim ca filmul e produs de compania proprie, “Gudegast Braeden Productions” asta explica multe. Mai apar alaturi si alte “stele” de mana a doua, dar care prin nu stiu ce miracol reusesc sa vanda (Billy Zane, Armand Assante, etc). Deci, distributia fiind aleasa “pe spranceana”, nici povestea nu este mai prejos. Un fermier, dupa ce ii este omorata sotia si copilul, si i se insceneaza o crima, se reintoarce sa se razbune, si-i omoara pe aia , one-by-one. Cred ca e al o mielea western cu subiectul asta. Realizarea, de asemeni e slaba, incepand de la efectele speciale pana la pelicula de doi lei pe care e tras, practic te duce cu gandul la casetele alea video de le vedeam pe vremea raposatului, sau sa fim si mai exacti, e la fel ca in serialul mai sus amintit “Young and Restless”. Asta, imi aminteste de o vorba desteapta, conform careia, “e cel greu de facut un western bun”. Trebuie sa fiti fani pe viata filme cu cowboy ca sa nu va para rau ca l-ati vazut. Mie unuia, imi pare si acum dupa doua ore pierdute aiurea. Daca vreti un super western, arta in adevaratul sens, vedeti “Appalosa (2008)” !

1 2