The Man Who Would Be King

Aventuri, Dramă (United States of America, United Kingdom)

John Huston

Persky-Bright Productions, Devon

3 Decembrie 1975

29 Septembrie 2020

Acest film este o adaptare dupa o faimoasa nuvela scurtata de Rudyard Kipling, in care personajele principale Daniel Dravot si Peachy Carnahan, doi fosti soldati englezi din India, cat timp era sub dominatie engleza, nemultumiti de conditia sociala care-i asteapta dupa terminarea serviciului militar, decid ca tara nu-i destul de mare pentru ei si pleaca intr-o aventuara prin care spera sa-si satisfaca dorinta de glorie si bogatie. Aceasta aventura ii duce prin tinuturile exotice ale Kafiristanului un loc ferit de civilizatie unde cele doua personaje pot sa straluceasca nestingherite. Un film de aventura superb care o sa fascineze de-a lungul timpului.

jake

08.09.2018

O aventura in locatii exotice incarcate de lectii morale si de momente de neuitat.Bineinteles cele doua personaje principale sunt genial interpretate de magicul Sean Connery si carismaticul Michael Caine, rezultatul find o capodopera a genului pe care nu o vei putea uita niciodata.

4 2

emil-dorin

08.09.2018

L-am vazut si ma ajuta sa nu vomit cand vad unele porcarii din zilele noastre. Doar gandul la astfel productii ma ajuta sa dorm mai bine si mai linistit noptile.

2 0

jurnalistul

08.09.2018

Sigur ca cei trei actori nu mai au - acum - nevoie de prezentare, desi rolul lui Christopher Plummer este unul mic, chiar insignifiant. Ceilalti doi reusesc sa duca la capat cu succes nuvela lui Kipling si sa ne umple inimile de talent si rafinament in ale actoriei. Kafiristanul ne ofera exotism, ei ne ofera candoare. Superba si replica lui Peachy: "Sunteti zei ? Nu, suntem englezi, ceea ce este al doilea lucru dupa zei !". Iar imaginea celor doi, innegriti la fete, cu personalitati asumate de preot nebun si sclavul sau ar reprezenta oricand o suficienta exprimare.

2 0