Acțiune, Thriller, Crimă (South Korea)

Lee Jeong-Beom, Renny Harlin

Lee Jeong-Beom

Cinema Service, Opus Pictures, United Pictures

4 August 2010

20 Octombrie 2021

<p>Singura legatură a unui fost agent special al CHA cu restul lumii este o fetiță, So-mi, care locuiește în apropiere. Mama ei, Hyo –jeong, fură droguri pe ascus de la o organizație de traficanți. Ea îi strecoară lui Tae-Shik un pachet, fără ca acesta să știe. Traficanții află de micile ei furturi și o răpesc atât pe Hyo-jeong cât și pe fiica ei, So-mi. Banda promite că le va elibera doar dacă Tae-Shik va face o livrare speciala pentru ei. În același timp, mafioții pregăteau un complot pentru a elimina un puternic lider al lumii drogurilor. Când corpul spintecat al lui Hyo-jeong este descoperit, Tae-Shik realizează că și viața copilei poate fi în pericol.Gândul că So-mi poate fi deja moartă îl înfurie la culme, așa că bărbatul se pregătește pentru o bătălie dură, care îi pune propria viața în pericol.</p><p> </p>

jiji74

08.09.2018

Este un film corean de acţiune. Un fost agent secret duce o viaţă retrasă, avînd grijă de o casă de amanet. Singura persoană care se poate apropia de el este fetiţa unei vecine streaparita care se baga în niste lucruri necurate care o depăşeşc şi sunt răpite şi ea şi fetiţa. Eroul principal declanşează un adevărat război cu mafia locală, filmul fiind presărat cu numeroase scene destul de viloente. După mine stilul este un pic prea asiatic, cu exagerările de rigoare. Îl recomand amatorilor de scene violente.

2 0

stricted

08.09.2018

un film care merita vazut, actiune ,efecte ,poveste care ma impresionat,de mult nu am mai vazut un film asa de bine realizat

4 9

Lucass19

08.09.2018

Dupa "I saw the devil" o alta productie coreeana ma surprinde placut,desi seamana pe alocuri cu "Man on fire" nu dezamageste deloc in actiune si suspans,fiind comparativ mai exploziv si antrenant si cu un surplus de brutalitate.

5 0