The Man from U.N.C.L.E.

Comedie, Acțiune, Aventuri (United States of America)

Guy Ritchie

Wigram Productions, Davis Entertainment, RatPac-Dune Entertainment, Warner Bros. Pictures

13 August 2015

21 August 2015

<p style="border: 0px none; margin: 5px 0px 24px; padding: 0px; vertical-align: baseline; background-image: none; background-attachment: scroll; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: 0% 0%; background-repeat: repeat">La începutul anilor '60, agentul CIA Napoleon Solo și operatorul KGB Illya Kuryakin trebuie să ia parte la o misiune comună al carei scop e anihilarea unei misterioase organizații criminale. Pericolul iminent venit din partea acelei organizații e răspândirea armelor nucleare.</p>

08.09.2018

Imi doream desigur sa vad si acest film cat mai repede posibil, entuziasmul pentru productia de fata crescand enorm in ultimele doua saptamani. Fiind primit destul de bine de catre public si chiar de catre critici, The Man From U.N.C.L.E. mi s-a parut si mie un film foarte placut, amuzant intr-o mare masura si absolut deloc plictisitor. Pe langa aceste atu-uri, filmul beneficiaza de o regie excelenta, roluri decente din partea celor trei actori centrali iar povestea surprinde placut in multe momente. Vizual, pelicula arata excelent. Cadre care surprind placut publicul datorita unui stil luxos, elegant venit din partea personajelor si de asemenea din partea locatiilor de filmare. Pe langa aceasta stralucire, cand vine vorba de momentele de actiune, lucruriile stau la fel de bine. Nu sunt neaparat pline de energie si nici in numar foarte mare insa au ceva aparte care le confera cu multa usurinta un entuziasm deosebit. Sunt amuzante atat cat este nevoie dar si tensionante iar vizual, aceste momente cheie sunt bine coordonate. Guy Ritchie reuseste o treaba foarte convingatoare din spatele camerei de filmat si merita niste aplauze pentru aceasta munca depusa. Unul dintre putinele motivele adevarate care mi-au atras atentia si mi-au starnit si mai mult interesul, a fost prezenta superbei suedeze Alicia Vikander. Am descoperit-o pe aceasta in primavara acestui an, cunoscund absolut nimic despre aceasta, nestiind defapt ca joaca in acel film. Son of a Gun fiind filmul acela iar de la acel film nu am mai vazut nici un film cu aceasta actrita chiar daca am avut aproape in fiecare zi ocazia sa vad un nou film al acesteia. Revenind la U.N.C.L.E. , Alicia Vikander nu ofera chiar un rol bun insa nici nu cred ca era mare nevoia de asa ceva. E atat de frumoasa incat te inebuneste iar rolul din film i s-a potrivit destul de bine. Nu face nimic prost, personajul nu fiind nici atat de bine dezvoltat iar asta conteaza destul de mult. Prezentele masculine au fost alese chiar inspirat, in special Henry Cavill, acesta fiind foarte carismatic. Armie Hammer destul de ok cand vine vorba de accent insa nimic in mod deosebit. Mi-a placut mai mult de Cavill. Intr-un scurt cadru il putem regasi pe David Beckham, insa este nevoie de multa atentie pentru a-l descoperi si sa sti de la inceput ca acesta are o scurta aparitie in film. Intr-un rol minor dar cu importanta il regasim pe sarmantul Hugh Grant. In rest ceilalti actorii imi sunt total necunoscutii. The Man From U.N.C.L.E. este un film simpatic, usor si foarte distractiv. Este perfect si pentru acest final de vara si chiar incurajez vizionarea lui la cinema. Are un farmec aparte, doreste doar a fi relaxant iar acest lucru trebuie luat serios in considerare. M-a intreb oare daca producatorii vor dorii sa continue intr-un nou film povestea celor patru personaje cheie. Nota 8 din partea mea plus o recomandare puternica pentru publicul larg care doreste sa vada un film placut.

5 4

mindhunters

08.09.2018

M-am distrat la maxim vizionând acest film, cei doi spioni sunt o combinație mortală! Iar surprizele din film sunt plăcute, răsturnările de situație neașteptate iar glumele, demențiale! L-aș revedea oricând!

1 4

stricted

08.09.2018