Acțiune (Hong Kong, United States of America)

RZA

Eli Roth, RZA

Arcade Pictures, Iron Fists

2 Noiembrie 2012

7 Decembrie 2012

<p>Într-o fictivă Chină feudală, în care Madame Blossom, una dintre ”domnițele” aristocrate are evantai prins pe cuțite și vrea să organizeze lupte pentru putere, trăiește și un fierar care își câștigă existența din făurirea de arme pentru sătucul său. El e pus în confruntare directă și ajunge în situația de a se apăra pe sine și pe săteni, însă ce nu știu adversarii săi e că fierarul și-a făcut din propriul corp o armă. </p>

raspopilcarita

08.09.2018

Quentin este specialit este specialitatea unora dintre cei care iubesc un anumit gen de fictiune liberala . Sunt unul dintre cei care sunt convinsi ca filmele lui Quentin nu fac altceva decat sa striveasca normalul transformand tinuta morala a unora in ipocrizie ori poli-nonconformism . La el in filme nu prea exista nici-o lege toate fiind sfidate de puterea si uneori individualismul cronic al unora ce nevoind sa se exprime sunt condamnati la violenta eterna , asta doar pentru ca nu vor sa moara cand vor cainii . Am vazut ceva secvente de trailer si seria aceea cu (...) pare moarta in comparatie cu editia aceasta a comparatiilor lui Quentin . Asta este se pare un alt film pe care -l voi astepta . Chinezii astia au transformat acest stil de lupta medievala , chiar antica , cu ajutorul Hollywoodului intr-o arta ce nu mai poate fi comparata cu lupta . Se stie , este adevarat , ca vechii luptatori ai acelui colt de lume erau extrem de violenti si atroce , lupta pe viata si pe moarte fiind parte a intrecerilor de orice fel , la timpul si acele vremi dar in filmul asta , Quentin pune o mare doza de sarcasm mexico-spaniol-sud-american ce nu are egal iar peste toate scenele presara acel ardei iute al zonelor din sudul texasului , zone in care trasul cu pusca la intamplare ori din razbunare face deliciul organelor de ordine ale statului spre disperarea celor care doresc o viata tihnita si plina de huzurul nonviolentei . Jamie , Russell si Lucy fac ca decorul sa nu fie cu nimic mai prejos decat toate creatiile Tarantino-ene , surogaturile aruncate pe ici pe colo prin film sunt exploatate in intregime de caracterul combatant , calm , rece , sensibil extrem si finetea exprimarii lui Russell . Cred ca cel mai tare asta-mi va place : -rolul lui Crowe ; Good artist , Crowe asta .

9 16

Marin.Bianca

08.09.2018

Un super film,de asemenea si distributia!!!!De abia astept sa vad filmul.Promite mult.Are o super distributie,dupa parerea mea!!!

2 11

georgetug

08.09.2018

filmul merita vazut - macar de fanii genului. rza e un compozitor excelent - si se pare ca se pricepe si la regie. un film facut in maniera filmelor anilor 70 - dar actualizat prin procesari fine - si dupa cum ii spune si numele: multa bataie. vizionare placuta. (de muzica nu mai vorbesc - rza e pe cai mari)

3 3