The Maze Runner

Acțiune, Mister, SF, Thriller (United States of America)

Wes Ball

Ingenious Media, Gotham Group, Dayday Films, Temple Hill Entertainment, TSG Entertainment, 20th Century Fox

10 Septembrie 2014

14 Februarie 2014

Când Thomas se trezeşte în lift, tot ce-şi mai poate aminti e cum îl cheamă. Memoria i-a fost ştearsă. Însă nu e singur. Când uşile liftului se deschid, Thomas e înconjurat de alţi băieţi care-i fac primirea în ceea ce ei numesc Glade – un spaţiu larg, deschis, împrejmuit de imenşi pereţi de piatră. La fel ca şi Thomas, nici ceilalţi nu ştiu cum au ajuns acolo. Tot ce ştiu e că în fiecare dimineaţă uşile de piatră ale labirintului care îi înconjoară se deschid, iar noaptea se închid la loc. Şi la fiecare 30 de zile un alt băiat este adus acolo de lift. Thomas era aşteptat, aşadar. Însă a doua zi, liftul aduce o fată, prima fată care ajunge în Glade. Şi cu atât mai surprinzător, ea are un mesaj. Thomas se pare că e mult mai important decât îşi poate închipui. Cheia salvării pare a fi la el, dacă şi-ar putea aminti secretele întunecate din mintea sa.

valy94

08.09.2018

Mi-a placut , chiar am fost captivat pe toata durata lui . Astept cu nerabdare continuarea filmului . Nota 8 din partea mea .

3 3

08.09.2018

pe mine m-a lasat rece, nimic nou sub soare, in fuctie de succesul financiar ce il va avea se va lasa cu o continuare, se urmareste crearea unui nou brand, pentru tineri probabil ca e bun, pentru mine nu e nimic nou sub soare.

3 5

stricted

08.09.2018

Un film interesant care reuseste sa carmeasca in punctele esentiale, astfel incat povestea sa-si pastreze suspansul pana la capat. Neplacut este nerozia scenariului prin intermediul catorva replici pe care tinerii actori americani le spun intr-un limbaj de lemn, lipsind filmul de autenticitatea de care avea nevoie. Replici tampe si prea siropoase la un momentdat din partea unor pusti ce inca nu stiu sa-si stearga nasul. Intr-un anumit moment, curajosii sunt pustanii, iar cei care par a fi o masa de muschi raman inmarmuriti de frica, avand un rol decorativ, lipsind iarasi pelicula de autenticitatea pe care o putea obtine usor. Foarte interesant este labirintul in sine, care ofera o idee originala si care din pacate, din nou, putea fi exploatata mai mult. Suspansul in schimb este la el acasa, provocand spectatorilor dese spasme si priviri infrigurate. The Maze Runner este un film american din pacate, un film ce povesteste o drama prea usor, bazandu-se doar pe partea thriller a filmului. Prea multa bucurie pentru niste pusti fara amintiri, fara speranta, fara viata. Nu am inteles niciodata de ce americanii fac filme doar pe jumatate, de ce ne dau cu lingurita filme bune. Este un entertainment care te tine in priza si nicicum nu iti va parea rau de banii platiti pe un bilet. Din pacate pleci cu gustul ca se putea mai mult cu usurinta.

4 25