The Mechanic

Acțiune, Thriller, Crimă (United States of America)

Simon West

Scared Productions, CBS Films, Chartoff-Winkler Productions, Millennium Films, Nu Image

13 Ianuarie 2011

4 Martie 2011

Remake al filmului cu acelasi titlu din anul 1972, "The Mechanic" ii are in centrul actiunii pe asasinul profesionist Arthur Bishop si pe discipolul acestuia Steve McKenna. Arthur Bishop a lucrat intotdeauna pe cont propriu, cu o meticulozitate, ingeniozitate si eficacitate care l-au facut celebru in bransa criminalilor platiti, studiindu-si cu mare atentie victimele inainte de a perfecta planul de atac si nelasand in urma niciun fel de indicii cu privire la identitatea sa. Operand intr-o lume in care nu se aplica regulile conventionale ale moralitatii si in care orice greseala il poate costa viata, veteranul accepta cu reticenta sa il ia sub aripa lui ocrotitoare pe tanarul Steve McKenna si sa il antreneze in arta de a ucide pentru bani. Ambitiosul ucenic da dovada de o abilitate si de o cruzime care il vexeaza chiar si pe mentorul sau, motiv pentru care intre cei doi asasini intervine un conflict. Oare Arthur Bishop doreste sa il initieze pe Steve McKenna in secretele meseriei pentru a exista cineva care sa ii continue cu succes cariera sau pentru a se recompensa fata de o fosta victima a lui?

108 Ordonare după: | |

Albcami

08.09.2018

Mie mi-a placut mult filmul. Plin de actiune, asa ca nu am avut momente de plictis. Nu am vazut "adevaratul film", cel din 1972 dar ma multumesc cu acesta. bRAVO echipei , tuturor.

1 3

shelley

08.09.2018

Cui îi place Jason Statham? Mie, cu siguranţă, da. Cel puţin, în filmele de acţiune face o treabă bună. Anul trecut l-am văzut în “Crank: High Voltage“. Anul acesta are mai multe proiecte la activ, însă detalii nu cunoaştem decât despre două dintre ele: “The Expendables” – unde joacă alături de Sylvester Stallone, Jet Li, Mickey Rourke, Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger şi Dolph Lundgren; şi “The Mechanic”

8 12

Mikaitza

08.09.2018