The Million Dollar Hotel

Dramă, Thriller (United States of America, Germany)

Wim Wenders

Kintop Pictures

9 Februarie 2000

30 Noiembrie 2020

Atunci cand pictorul Izzy Goldkiss cade de pe acoperisul unui hotel din Los Angeles, agentul FBI Skinner este angajat de catre tatal acestuia Stanley Goldkiss, un mogul media miliardar, sa investigheze cazul si sa stabileasca daca a fost vorba despre o crima sau despre o sinucidere. Ajuns la locul evenimentelor, Skinner intalneste un grup de rezidenti excentrici si deranjati psihic, care par in egala masura suspecti de crima. Geronimo este un artist fara succes, ale carui picturi abstracte sunt confundate cu cele ale decedatului Izzy Goldkiss si devin brusc valoroase. Vivien este o femeie cu probleme nervoase, care pretinde ca a fost logodnica lui Izzy. Dixie se autointituleaza cel de-al cincilea membru al formatiei "The Beatles" si asteapta sa primesca bani si recunostere internationala pentru melodiile originale pe care le-ar fi compus. Eloise este o prostituata frumoasa si avida de lectura, de care este indragostit Tom Tom. Intrucat Skinner a suferit de o malformatie congenitala si a fost victima ironiilor colegilor de scoala, se simte apropiat sufleteste de acesti dezmosteniti ai sortii care traiesc la marginea societatii, printre care se poate ascunde insa un ucigas...

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost un film foarte interesant , cu o actiune uimitor de calma , ceea ce te face sa te relaxezi pe toata durata filmului si sa vezi cum decurg lucrurile ! filmul s-a bucurat de nume mari , precum Milla Jovovich sau Mel Gibson , care au jucat exceptional ! desi nu este vreo capodopera , filmul este foarte placut si merita vazut ! nota 8/10 !

0 7

andystarx

08.09.2018