The Mistress of Spices

Dramă, Romantic (United States of America)

Paul Mayeda Berges, Gurinder Chadha

Isle of Man Film, Kintop Pictures, Capitol Films, Ingenious Film Partners

11 Septembrie 2005

3 August 2020

<p>Tilo, o femeie venita din India, proprietara unui magazin de mirodenii din San Francisco, are darul de a vedea vietile si dorintele clientilor sai. In calitate de stapana a mirodeniilor, sunt anumite reguli pe care trebuie sa le respecte pentru ca mirodeniile sa implineasca dorintele clientilor. Nu are voie sa paraseasca magazinul, sa atinga un alt om si e obligata sa ramana credincioasa mirodeniilor.</p><p>Cand chipesul american Doug, un tanar enigmatic cu un trecut secret, intra in magazin, trezeste in Tilo dorinta de iubire si afectiune. Cu cat Tilo se indragosteste mai mult de Doug si incalca regulile, cu atat se inrautateste viata clientilor sai. Tilo trebuie sa alega intre Doug si devotiunea sa fata de mirodeniile si traditiile indiene.</p>

GreenLand

08.09.2018

dragutzel,cuminte si relaxant,intr-o dupe-amiaza ploioasa...

3 3

Raya

08.09.2018

Bazarul mirodeniilor e pur şi simplu superb, o încântare de arome şi culori, multe promisiuni de fericire şi o puritate a stăpânei care te cuceresc. Filmul merită privit pentru o evadare senzuală, în sensul cel mai propriu şi totuşi virtual (pelicula nu stimulează din păcate mucoasa nazală). Vocea suavă, şoptită a lui Tilo, pulberea care pluteşte permanent în aer te introduc perfect în atmosfera magiei. Un romance care nu trebuie uitat de fanii genului şi o dovadă în plus că nu doar frumuseţea te face celebru, ci şi sensibilitatea Aishwaryei care-i prmite să trăiască şi să-şi redea rolul de parcă ar fi singurul pe care l-ar interpreta în viaţă.

9 0

mistique07

08.09.2018