Horror, Comedie, Acțiune, Fantasy, SF (United States of America)

Fred Dekker, Park Chan-wook

Shane Black, Fred Dekker

TriStar Pictures, Keith Barish Productions, TAFT Entertainment Pictures, HBO

14 August 1987

30 Septembrie 2020

Filmul ' The Monster Squad ' regizat de Fred Dekker , este un thriller în care comedia va fi nelipsită . A fost lansat de către 'Tri-Star Pictures ' pe 14 august 1987 . Monster Squad este o societate secretă de adolescenţi care venerau monştrii . Liderul clubului este Sean care nu este deloc slăbit de mai tânăra sa soră Phoebe , care vrea să se înscrie şi ea în rândul tinerilor membrii , ai societăţii . Povestea se învârte în jurul unui jurnal al lui van Helsing despre care Patrick spune că ar avea ceva cunoştinţe . Jurnalul descrie , în detaliu , o anume amuletă care descrie o anume zi a fiecărui secol , când forţele răului şi ale binelui ajung la un anumit echilibru . Copii descoperă că folosind amuleta cu ajutorul incantaţiilor , pot deschide o gaură în universul cunoscut eliberând monştrii Iadului . Van Helsing încercase aceasta , dar fără succes , cu scopul de al învinge pe adversarul său ' Contele Dracula ' . Ulterior acesta , ascunsese medalionul în America . Copiii , reuşesc să deschidă portalul dar urmările păreau a fi catastrofale pentru omenire , dar după multe peripeţii reuşesc să-l reânchidă .

recoll

08.09.2018

Mie unul nu mi-a placut pentru ca este destul de plictisitor,bine am luat in calcul cand am dat nota si faptul ca nu am reusit sa vad filmul cap-coada poate era posibila o rasturnare de situatie,desi ma indoiesc sa imi fi schimbat parerea. Este o ciorbita light care aduna mai multe personaje create sau "inspirate" de pe alte meleaguri de catre americani printre care si contele Dracula, romanasul nostru care se transforma in liliac-vampir.

2 0