Acțiune, Aventuri, Dramă, Mister, Romantic, Fantasy (Canada, Germany, United States of America)

Harald Zwart

Cassandra Clare

Screen Gems, Constantin Film Produktion, Don Carmody Productions, Unique Features, Mr. Smith Productions

21 August 2013

6 Septembrie 2013

<p>Clary Fray se îndreaptă spre clubul Pandemonium din New York , unde fără voia ei va fi martoră la o crimă. Crima este comisă de trei adolescenţi care au pe braţe tatuaje bizare şi mânuiesc arme neobişnuite. Astfel Clary ajunge să îi cunoască pe vânătorii de umbre, războinici porniţi să ucidă demonii de pe Pământ şi să menţină controlul asupra vampirilor şi vârcolacilor. Îl cunoaşte pe Jace, un tip superb, cu plete aurii. Clary este atrasă în lumea lui după ce mama ei dispare misterios şi este atacată ea însăşi de un demon. Oare de ce Clary s-a trezit cu darul Vederii?</p>

cameleonii

08.09.2018

Exista un singur motiv pentru care filmul acesta a vazut lumina zilei. Studiourile de la Hollywood sunt atat de disperate dupa cifrele de-a dreptul nebune incasate de Saga Amurg, incat vad in fiecare serie de carti pentru adolescenti un potential imens de box office. Asa s-a intamplat cu “The Host”, cu “Beaufitul Creatures”, iar acum cu acest The Mortal Instruments. Din pacate pentru producatori si din fericire pentru spectatori, toate aceste incercari de a aduce pe ecrane noul Twilight esueaza lamentabil atat in incasari cat si in recenziile criticilor si ale spectatorilor. Instrumente Mortale este un mic dezastru (spun mic pentru ca bugetul alocat filmului nu a fost exagerat de mare ), la care contribuie absolut toata lumea care a participat la realizarea sa. Distributia este prost aleasa, iar titlul pentru cel mai slab actor al filmului se poate da intre toti actantii filmului. Lily Collins este enervant de plictisitoare si are parte de un partener, Jamie Campbell Bower, cel putin la fel de talentat ca si ea. Pentru astfel de prestatii exista totusi o recompensa care se numeste Zmeura de Aur. Dupa distributie, echipa care s-a ocupat de efectele speciale merita si ea amintita. Sunt foarte multe scene in care efectele sunt prelucrate oribil. Pe langa distributie si efecte, povestea de dragoste dintre cei 2 este demna de filmele horror. Scenele de lupta intra si ele la capitolul naivitate, 3 amarati inving o armata de vampiri, vampiri care nu semanau deloc a vampiri ci mai degraba a zombi, ajutati de niste varcolaci care se asemanau cu vampiri. Mai trebuie sa precizez ca scenariul mai arunca pe eran detalii mai putin importante, precum: o poveste de dragoste (insa nu cea dintre protagonist și protagonista) , niste vanatori de umbre, o cupa a carei poveste n-am inteles-o si 2 ciudati care parca nu mor niciodată. The Mortal Instruments este doar o alta ecranizare a unei carti pentru adolescenti care tinteste succesul de casa si de public al lui Twilight, dar esuează lamentabil la toate capitolele. 4!

10 5

fenomenoromanesc

08.09.2018

Mi-au placut mult Beautiful Creatures,the Host,the Hunger Games si chiar si intreaga franciza Twilight,probabil din simplul fapt ca nu am citit romanele dupa care acestea sunt ecranizate,si mi s-au parut foarte bune prin poveste si asa mai departe (varsta e de vina).The Mortal Instruments insa,fie ca ai citit romanul sau nu inainte sa vezi filmul,e alta mancare de peste.Povestea e intradevar interesanta,dar in rest,filmul esueaza la aproape toate capitolele.In primul si in primul rand,totul se desfasuara mult prea repede inainte,personajele sunt slab conturate,iar distributia prost aleasa.Lily Collins a fost cea mai neinspirata alegere pentru rolul lui Clary.Jamie Campbell Bower la fel,iar Lena Headey,hai sa spunem ca s-a descurcat mai binisor (ca si in rolul din Game Of Thrones de altfel).Scenariul este slab si in unele momente filmul devine plictisitor,coloana sonora este aproape inexistenta,iar efectele sunt destul de ok,dar nu salveaza filmul cu nimic.O ecranizare slaba si fara gust,facuta pentru incasari.4/10!

8 5

LoveLife

08.09.2018