Comedie, Familie, Muzică (United States of America)

James Bobin

Jason Segel, Nicholas Stoller

Walt Disney Pictures

22 Noiembrie 2011

13 Ianuarie 2012

Lacomul si infatuatul magnat Tex Richman descopera ca exista rezerve de petrol in solul de sub cinematograful la care papusile Muppets isi sustineau odinioara spectacolele si perfecteaza un plan diabolic de a intra in posesia acelui teren si a incepe cat mai repede posibil forajul. Numai ca Walter, cel mai inflacarat fan al papusilor Muppets din lume, se afla in vacanta la Los Angeles impreuna cu cei mai buni prieteni ai lui pe nume Gary si Mary si nu intentioneaza sa-i permita bogatului om de afaceri sa darame locatia in care Kermit the Frog, Miss Piggy, Animal, Fozzie si Gonzo au adus de-a lungul timpului atata bucurie in ochii copiilor si adultilor, motiv pentru care organizeaza un teledon de proportii spre a strange suma de 10 milioane de dolari si a salva cinematograful de la distrugere. Numai ca misiunea lui Walter si a lui Kermit the Frog nu este usoara fiindca Gary si Mary sunt indragostiti unul de altul si sunt preocupati mai degraba de idila lor, iar papusile Muppets s-au raspandit prin toate colturile lumii si sunt dificil de reunit pentru a sustine impreuna un ultim spectacol, Miss Piggy devenind editoare la revista de moda Vogue din Paris, Fozzie cantand cu formatia "The Moopets" la un cazinou din Reno, Animal fiind internat intr-o clinica de reabilitare din Santa Barbara pentru a-si trata accesele de furie, iar Gonzo conducand o companie de succes care produce plumb.

Lili

08.09.2018

The Muppets, este imaginea clara a unui film din seria: "asa nu..." Avand in vedere ca am vazut alt film asemanator cu Amy Adams, Enchanted (2007)... si exista un termen de comparatie, se poate deduce foarte usor din scenariu, continut, joc actoricesc, regie, montaj, etc... ca The Muppets, este un film extrem de prost care insulta cumva, pe alocuri, pana si inteligenta unui copil. Pur si simplu, pe parcursul vizionarii nu surprinde deloc placut si in mod sigur orice cinefil de talie medie/mediocra va iesi confuz si dezamagit de la aceasta proiectie. Finalul este la fel de previzibil si din pacate, a iesit complet diferit de ceea ce s-a dorit a fi: un film deosebit, pentru intreaga familie. 5/10 - pentru costume si un singur cantec reusit!

7 5

yooh

08.09.2018