The Music Box

The Music Box

Acțiune, Comedie (United States of America)

James Parrott

Hal Roach Studios

1 Decembrie 2020

O doamna din "inalta societate" se gandeste ca sotul ei, trebuie sa-si cultive mai mult, talentul muzical, motiv pentru care, ii ofera de ziua acestuia, un cadou optim: o pianina. Pana aici totul este normal, insa desemnati pentru livrarea cadoului sunt Stanley si Oliver. Cei doi sunt buni prieteni intre ei , mai ales ca mereu sunt insoti de "gafa". Cei doi prieteni, incarca pianina in caruta, si o transporta cu ajutorul martoagei lor, plictisite. Ei reusesc sa livreze cu bine pianina la domiciliu, insa ajunsi acolo au o problema. Doamna, "proprietara sotului" deci si a pianinei, le cere celor doi, sa-i urce pianina, la locul acesteia, stabilit de ea, sus, la ultimul etaj.... Stan si Ollie decid sa se apuce de treaba , isi sufleca manecile si incep sa .... <br />

stef_ionesco

08.09.2018

Stan şi Bran trebuie să livreze un pian. Le va lua o zi întreagă, vor distruge o casă şi vor provoca numai încurcături. Cred că este cel mai bun film făcut de cei doi.

0 0

Vladutzz

08.09.2018

Neîntrecutele scurtmetraje ale celor care pur şi simplu au reinventat arta comediei în cinematografie. Acesta este unul dintre acele filmuleţe alb şi negru ale maeştrilor Stan şi Bran cu care am crescut de mic şi pe care-fără să vreau să mint-le-am văzut şi revăzut de câteva zeci de ori în parte. Nici nu se pune problema că le cataloghez ca fiind cele mai bune pentru că atunci pur şi simplu nu erau altele ci din contră,comparativ şi cu multe altele din ziua de azi au un mare avantaj. Răbdare şi liniştea sunt transformate de către aceşti doi într-un adevărat spectacol magnific de comedie pură. Un alt avantaj şi o mare certitunie-dacă nu v-am convins eu să le urmăriţi,în caz că nu aţi făcut-o până acuma-sunt numeroasele premii primite de către cei ce ştiu cu adevărat să preţuiească un lucru măreţ. Aşa cum spuneam de văzut şi revăzut.

1 0