The Music Never Stopped

Dramă (United States of America)

Jim Kohlberg, Mike Nichols

Mr. Tamborine Man, Essential Pictures

18 Martie 2011

21 Septembrie 2020

<p>Un tată încearcă din răsputeri să se apropie de fiul său Gabriel, după ce tânărului îi apare o tumoare pe creier care îl împiedică să-şi mai formeze amintiri noi. Gabriel devine incapabil să împartăşească şi să explice convingerile şi punctele de interes care l-au îndepărtat fizic şi emoţional de tatăl său, Henry. Acesta din urmă rămâne cu o singură cale: să accepte alegerile fiului şi să caute înţelegerea reciprocă prin muzică. </p><p> </p>

ghebala

08.09.2018

FIlm inspirat dintr-un caz real, o adevarata drama a unei familii care se incadreaza in toate tiparele unei familii "normale"(asta in conformitate cu dupa rigorile ) doar fiul lor, Gabriel, prins de valul razvratirii hipiote ale anilor '60-'70 nu vrea se incadreaza in aceste tipare sociale, asa ca isi paraseste familia. Dupa vreo 20 de ani familia este anuntata ca fiul lor este internat in spital avand o tumoare pe creier. De aici incepe marea drama a familiei care incearca sa-si recupereze singurul fiu suferind de amnezie. Singura punte de comunicare fiind muzica. Un film bine realizat, si cu un mesaj foarte bun pentru parinti.

2 0

gabishor_nate

08.09.2018

Călătoria este destinația.Cel mai mult mi-a plăcut cum un tată pensionar de 65 de ani învață fiecare cântec,fiecare pasaj a formației The Grateful Dead și chiar merge la concert, doar pentru a fi mai aproape de fiul său amnezic si de plăcerile lui muzicale .M-a bucurat și prezența Juliei Ormond.De văzut o dată,coloană sonoră faină.

2 0

nevilleee

08.09.2018

Filmul este destul de bun , a fost o placere sa il vad in final pe J.K. Simmons in rol principal si nici Lou Taylor Pucci nu s-a lasat mai prejos. Coloana sonora este superba , chiar m-am pus sa caut cateva melodii. merita vazut macar o data , nota 7

1 2