The Neon Demon

Thriller, Horror, Mister (Denmark, France, United States of America)

Nicolas Winding Refn

Amazon Studios, Bold Films, Vendian Entertainment, Space Rocket Nation

8 Iunie 2016

10 Mai 2021

<p style="color: #333333; font-family: Georgia, 'Times New Roman', 'Bitstream Charter', Times, serif; font-size: 16px; line-height: 24px">Jesse este un tânăr și foarte frumos model care ajunge în L.A. unde este recrutată de un fashion mogul ca fiind muza sa personală. În scurt timp, calitățile respective o fac ținta colegelor de breaslă.</p>

MorosanIulian

08.09.2018

Un film cu o poveste eleganta. Jesse o tanara frumoasa care ajunge in L.A in scopul de a intra in lumea modelingului, din momemtul in care aceasta o cunoaste pe Ruby si prietenele ei lucrurile genereaza intr-un mod cu totul misterios. Film regizat de N.W.R care socheaza din nou cu viziunea lui asupra unor povesti captivante, cadre frumoase in care actori sunt surprinsi in toate momentele de buna interpretare pe o coloana sonora incredibila care se imbina perfect cu culorile inchise din film rezultand o atmosfera perfecta si misterioasa. Actorie buna din partea protagonistei si a celorlalte trei prietene, acestea la un loc fac ca povestea sa fie mai bine structurata, explicata si mult mai captivanta in plus il avem si pe Keanu Reeves care face o un rol fabulos, un barbat despre care nu se stiu multe, dur, agresiv la care ultimul lucru din perspectiva lui e unul cu totul neasteptat. Filmul este surprinzator iar finalul foarte violent si bulversant.

3 1

Dragos_87

08.09.2018

Am ales sa vad filmul asta din pricina lui Keanu Reeves crezand ca si-a mai revenit dupa penibilitatea de film Knock Knock.Nu stiu de ce a ales sa apara in filmul asta chiar daca are un rol micut.E genul de film pe care nu stii la ce categorie sa-l pui pentru ca este o poveste cu stil si rafinament dar si violenta.O lalaiala permanenta si un regizor usor bolnav care o viziune tare socanta si totodata misterioasa.Un subiect banal insotit de o coloana sonora haotica rau pe care doar un om violent le-ar putea intelege.

1 1

08.09.2018

Dupa excelentul Only God Forgives, Nicolas Winding Refn se intoarce cu aceasta pelicula intitulata destul de interesant The Neon Demon insa pe care nu il inteleg in intregime sau probabil chiar deloc. Avand in vedere ca este regizat de catre danezul N.W.R. ar trebui sa sti la ce sa te astepti de la acest film. Fata de Only God Forgives este diferit doar la baza povestii, in rest imprumuta acelasi stil vizual, aceasi coloana sonora geniala si atmosfera psihologica, aici fiind chiar mai accentuata si bizara. Povestea este simpla in mare parte iar temele abordate apartin de sexualitate, frumusetea fizica, narcisism si invidie. Finalul face abstractie de la aceste lucruri pentru a aborda ceva mult mai diferit si mai ciudat. Este destul de obositor atat timp cat si tu esti obosit. Necesita desigur multa atentie pentru a intelege multele idei ascunse in spatele unor simboluri greu de descifrat. Poate fi plictisitor doar pentru anumite persoane insa pentru mine chiar nu a fost. Poate doar ultimele 20 de minute sa fi trecut mai greu insa pana atunci am fost foarte absorbit de poveste, de ceea ce vedeam si auzeam mai bine spus. Nivelul vizual este foarte ridicat, multe cadre sunt chiar genial surprinse. Din nou plaeta de culori inclinsa spre rosu si albastru, acelasi culori intalnite si in pelicula anterioara a regizoeului. De asemenea acelasi contrast ridicat al culorilor... in spatele acestui fapt exista o poveste super interesanta, mai precis regizorul este daltonist si poate percepe doar culorile primare si contrastele. Imaginea vizuala este completata perfect de ceea auditiva iar astfel doar din acest punct de vedere The Neon Demon este un film care merita vazut. Elle Fanning face un rol bun, probabil cel mai intens al carierei ei. Nu pot spune ca mi-a placut personajul acesteia si nici evolutia psihologica avuta de catre aceasta insa m-a bucurat cum aceasta ies din cadrul povestii. Keanu Reeves are doua sau trei scurte apariti. Christina Hendricks doar una. In rest distributia este completata de catre actori mai putini populari insa care s-au integrat perfect in aceasta prezentare. Il mentionez si pe Alessandro Nivola care iese in evidenta in scurtele lui aparitii. The Neon Demon este un film diferit, sofisticat as indrazni sa spun iar aceste detalii il scot in evidenta. Cred ca este nevoie de asemenea filme, de putina nebunie. Pentru unii pare molipsitoare, pentru alti mai putin. Aseman acest film cu Lost River, filmul lui Gosling, acesta din urma fiind influentat de catre Winding Refn. Nota 7 pentru Neon Demon. Asteptam de ceva timp sa il vad, am mai incercat odata insa am renuntat la jumatatea lui fiind foarte obosit. Ma bucur ca am reusit acum. Merita vazut doar dupa miezul noptii

0 0