The Ninth Gate

Horror, Mister, Thriller (France, Portugal, Spain)

Roman Polański, Quentin Tarantino

Canal+ España, Artisan Entertainment, R.P. Productions, Orly Films, Bac Films, Kino Vision, Origen Producciones Cinematograficas S.A., Vía Digital, Canal+, TF1 Films Production

25 August 1999

30 Noiembrie 2021

In 1666, autorul venetian Aristide Torchia publica "Cele noua porti ale regatului umbrelor", carte cu invocatii satanice, pe care Torchia ar fi adaptat-o dupa un text scris de Lucifer in persoana. Inchizitia il pedepseste cum stie ea mai bine. Dar trei copii ale manuscrisului supravietuiesc...Spre sfarsitul secolului XX, Dean Corso e un "vanator" profesionist de carti rare. La cererea colectionarilor bogati, el cauta si gaseste carti rare si manuscrise despre care cei multi nu au auzit niciodata. Si pentru asta are nevoie de dexteritate, cultura solida, nervi de otel si... prea putine scrupule. Corso e solicitat de expertul in demonologie Boris Balkan pentru o misiune nu tocmai usoara: el trebuie sa gaseasca cele doua copii ale manuscrisului legendar.

eedy

08.09.2018

de departe cel mai prost film al lui Polanski

3 9

Antigona

08.09.2018

Cartea care sta la baza acetui film ,,Clubul Dumas" scrisa Arthuro Perez Reverte a avut in acest caz parte de o ecranizare cat se poate de nereusita. Intriga, actiunea si situatiile inedite meritau o expunere vizuala ceva mai atenta si mai antrenanta...

11 12

Kittyna

08.09.2018

Sunt maaaare fana Johnny Depp,dar filmul asta chiar m-a lasat asa...intr-o doara intrebandu-ma...:"What's it about?".....da...Dean e angajat sa gasesca o carte rara si importanta printre multe fakeuri si iluzii...tipul care l-a angajat (cred ca) vrea sa intre in iad....da' nu reuseste..si pana la urma...nu stiu care-i faza..n-am inteles sfarsitu'..(eh,fie..totusi era tarziu si eram obosita ,se poate sa fie si de-aia)...Pentru cei care au imaginatie si 'prevad" mai incolo de sfrasit il recomand...De retinut:prestatia lui Johnny..:memorabila..ca de obicei..:X:X:X

2 6