Nu numai sex (1998)

The Opposite of Sex

Comedie, Dramă (United States of America)

Don Roos

22 Mai 1998

1 Iunie 2020

<p align="left">   Dupa inmormantarea tatalui vitreg, cinica si manipulativa adolescenta in varsta de 16 ani Dede Truitt pleaca sa locuiesca impreuna cu fratele ei vitreg homosexual pe nume Bill Truitt in localitatea South Bend - Indiana. Bill este profesor si incearca sa-si revina dupa decesul fostului sau iubit Tom din pricina maladiei SIDA, fiind deja implicat intr-o alta relatie amoroasa cu atragatorul Matt Mateo. Abia sosita in casa lui Bill, Dede declanseaza probleme majore, prinzandu-l in mreje pe Matt, determinandu-l sa aiba o aventura cu ea si lasandu-l sa creada ca este insarcinata cu copilul lui. </p><p align="left">   Dede si Matt fura 10.000 de dolari din economiile lui Bill Truitt si fug impreuna la Los Angeles, timp in care tanarul profesor este acuzat in mod tendentios de molestare sexuala de catre fostul lui elev Jason Bock, care se intampla sa fi avut o legatura amoroasa cu Matt Mateo in trecut, fiind suspendat din slujba de catre Consiliul de conducere al scolii. Dupa urmariri spectaculoase prin Canada, impuscaturi accidentale si o paternitate pusa sub semnul intrebarii, lucrurile par sa intre pe fagasul lor normal. </p>

ioanlaslo

08.09.2018

Cand ai 16 ani si iti vine ideea ca trebuie sa iei viata i piept se pot intampla multe. Este si cazul lui Dedee Truit, o adolescentacare se muta de la casa parinteasca din Louisiana , la fratele sau mai mare, Bill, intr-un orasel de provincie din Indiana. Felul in care Dedee complica viata lui Bill este captivant:ea se indragosteste de iubitul lui Bill si ii da senzatia ca a ramas insarcinata>Mai mult, cei doi fug impreuna cu economiile lui Bill , spre disperarea acestuia. Filmul nu resuseste sa treaca peste ideea unui teleplay fara mare valoare, nici prin jocul actorilor, nici prin scenariu , care e destul de comun. Poate doar Christina Ricci mai are unele sclipiri actoricesti. Cadrele sunt conventioanale, muzica subtirica, iar povestea cam rasuflata. Cat despre urmaririle "ca in filme" realizate in Canada, dau si ele senzatia de ceva dezlanat. Mie nu prea mi-a placut per total asa ca ii dau doar un 5 de trecere.

3 3

Allexandra

08.09.2018

Sincer,am zis sa-l vizionez pentru ca este in distributie si una dintre actritele mele preferate de comedie Lisa K.dar m-a dezamagit filmul,ea insa nu,a avut ca de obicei o interpretare buna.Oricum dupa ce l-am vazut mi-a lasat impresia ca am pierdut timpul degeaba.nu cred ca merita.Nicidecum nu-i acel tip de film de dragoste/comedie/drama.Ajunge sa te plictiseasca.

2 1

scama_din_buric

08.09.2018

Cred că Cristina Ricci ar fi putut foarte bine să se oprească din actorie după rolurile din filmele cu familia Adams. Acelea i-au venit ca și turnate iar de atunci nu a reușit decât să mă irite. Dacă Woody Allen a reușit să o prindă într-o ipostază mai favorabilă în Anything Else, este doar meritul lui. .....Foarte rar mi se întâmplă să întrerup vizionarea unui film, oricât de slab, dar în cazul de față pur și simplu mi-am pierdut orice interes față de personaje sau poveste. Nici actorii, nici regizorul n-au reușit să mă facă să-mi pese despre direcția în care se îndreaptă intriga. Voi fi total ignorant în privința deznodământului și cred că voi dormi foarte liniștit.

2 3