The Oranges

Comedie, Romantic, Dramă (United States of America)

Julian Farino

ATO Pictures, Likely Story, Olympus Pictures

9 Septembrie 2011

20 Septembrie 2021

Familia Ostroff si familia Walling se inteleg foarte bine si locuiesc peste drum una de cealalta, pe Orange Drive. Nina Ostroff, fiica familiei Ostroff, se intoarce acasa pentru cina de Ziua Recunostintei, dupa o absenta de cinci ani, recent despartita de iubitul sau, Ethan. Decat sa ii acorde o sansa fiului de succes Toby Walling, mai degraba ii capteaza atentia David Walling, cel mai bun prieten al parintilor ei. Cand atractia dintre Nina si David devine prea mare pentru a o ignora, intre cele doua familii se declanseaza o revolta. Aceasta aventura incepe sa afecteze membrii familiei intr-un mod neasteptat, hilar si pozitiv, ceea ce demonstreaza tuturor ce inseamna sa fii fericit in ciuda familiei si prietenilor.

Madaaa.

08.09.2018

pentru ce distributie a avut, o combinatie geniala de House cu Gossip Girl si The OC, a iesit extrem de plictisitor si dezamagitor dupa parerea mea. Nu mi-au placut deloc prestatiile actorilor, ma asteptam la mult mai mult. Din partea mea 6.

1 4

Sabb.

08.09.2018

The Oranges mi s-a parut un film subtil, frumos si delicat, intocmai pe gustul meu. Distributia a fost de zile mari (ii amintesc aici pe Hugh Laurie, Leighton Meester, Allison Janney, Adam Brody) si a reusit sa dea culoare filmului, care poate nu ar fi fost la fel de colorat fara acesti actori. Mi-a placut sublinierea consecintelor unei relatii dintre un barbat de peste 50 de ani si o tanara de 24 si recunoasterea faptului ca intr-o relatie nu se afla numai doua persoane, ci un intreg grup social, de la rude la prieteni si chiar la comunitate. Hugh Laurie a facut, ca intotdeauna, un rol sublim, iar Leighton Meester s-a descurcat si ea bine. Chimia dintre ei a fost evidenta. Filmul nu se vrea a fi o drama tulburatoare, ci o nuantare a realitatii, unde e dificil sa pui punct dintr-odata unor prietenii de zeci de ani. Eu il recomand tuturor, insa mai ales fanilor lui Hugh Laurie sau ai lui Leighton Meester.

1 1

rocco123

08.09.2018

O serie de crize la mijlocul vieții aduce haos în două familii, în această dramă comedie plăcută. Dialogul este decent de-a lungul filmului. Regizorul Julian Farino ("Entourage", "Big Love"), a luat o abordare atipica cu noua lui dramă comedie, The Orange, asigurând întotdeauna umor cald care vine din inimă. Hugh Laurie este fermecător și agreabil în rolul David. Leighton Meester este o revelație aici, oferind un spectacol cald și convingător, care să asigure personajului ei simpatie, chiar în timp ce începe o aventură cu tatăl prietenei ei. The Orange este o comedie-drama de divertisment, care merită văzut pentru performanțele de distribuție în ansamblu superb.

1 1