Comedie (United States of America)

Spike Lee

Cedric the Entertainer, Steve Harvey, D. L. Hughley, Bernie Mac

40 Acres & A Mule Filmworks

18 August 2000

26 Octombrie 2021

<p>The Original Kings Of Comedy este un film comedie stand-up produs in 2000, regizat de Spike Lee, avand in prim plan rutinele comediantilor Steve Harvey, DL Hugley, Cedric The Entertainee si Bernie Mac. Filmat in fata unui public din Charlotte, Carolina de Nord, comediantii ofera publicului parerile lor despre cultaura Afro-americana, relatii, rasa, biserica, religie si familii. Filmul a fost produs de MTV Films si Latham Entertainment, distribuit de Paramount Pictures. Filmul a fost realizat timp de 2 zile din turneul Regii Comediei cu cei patru. Rutinele de pe scena se interfereaza cu sectiuni video care ii arata pe comedianti in culise, promovand show-ul la radio, la hotel si in timpul unui meci de basket. Primul care deschide show-ul este Steve Harvey, vedeta "The Steve Harvey Show", insa spre deosebire de personajul din show, pe scena foloseste mai multe profanitati, facand glume despre Titanic sau muzica hip-hop actuala in defavoarea celei soul sau funk. Dl Hugley, starul din The Hughleys vorbeste despre familiile afro-americane si diferentele dintre negrii si albi.</p><p> Cedric The Entertainer parcurge mai multe topicuri in show-ul sau printre care diferente intre factorul a dori si a spera, in viziunea oamenilor de culoare, sau despre expansiunea acestora in sporturi precum tenis si golf. In sfarsit Bernie Mac este cel mai autobiografic dintre cei 4 si face glume pe seama lui si a familiei lui, avand numeroase glume despre copii surorii lui(nu are sora, aceasta este inventata), care a devenit mai tarziu material pentru "The Bernie Mac Show".</p>

GreenLand

08.09.2018

Se pare ca negrii ie cei mai in voga actori de comedie ai momentului. Care este...