The Other Woman

Dramă (United States of America)

Don Roos, Jim Sheridan

Handsomecharlie Films, Marc Platt Productions, Is or Isn't Entertainment

28 Octombrie 2010

8 Mai 2021

Bazat pe romanul omonim al autoarei Ayelet Waldman, filmul "Love and other impossible pursuits" urmareste o tanara avocata pe nume Emilia Greenleaf, care se indragosteste la locul de munca de seniorul partener Jack Woolf si il determina pe acesta sa divorteze de sotia lui Carolyne si sa se casatoreasca cu ea. Numai ca proaspatul sot are un copil rezultat din primul mariaj: un baietel inteligent, egoist, nevrotic si precoce in varsta de 5 ani pe nume William. Dupa ce fiica ei Isabel ii moare in brate la o singura zi dupa nastere, Emilia Greenleaf traverseaza o perioada neagra din viata sa, fiind atat de coplesita de suferinta si sentimente de vinovatie incat este pe punctul de a-si pierde sotul si familia. Cu ajutorul lui William, pe care il ia in fiecare miercuri de la gradinita si care initial i se pare nesuferit si agasant intrucat se erijeaza intr- un purtator de cuvant al mamei sale, Emilia intelege adevarata semnificatie a cuvantului "familie" si faptul ca secretul salvarii casniciei ei sta in construirea unei relatii armonioase cu fiul vitreg.

plektpemarte

08.09.2018

Un film in care o redescopar pe Natalie Portman, o descoperisem in "Brothers",si acolo a facut un rol exemplar,aflata tot intr-o postura delicata. O singura scena nu mi-a placut,atunci cand Jack lipeste desenul facut de micul William ce reprezenta familia din viziunea sa,il lipeste pe fata,cand putea sa-l lipeasca pe verso:) In rest, e un film emotionant in acre realizam ca nu intotdeuna cel inselat e persoana cea buna sau victima,cred...

1 1

ioanlaslo

08.09.2018

Sensibil si emotionant filmul. Ce e dragut e ca e plin de ...momente in care personajele se ranesc sufleteste, dar toate aceste momente creaza o atmosfera sensibila. Fara sa vreau mi-a amintit de Arghezi cu ale lui "bube , mucegaiuri si noroi' din care " iscata frumuseti si preturi noi". Iar daca Arghezi a stiut sa "potriveasca" atat de bine acele cuvinte, cred ca aici mana regizorului Don Roos este cea care a reusit "potriveala" atat de bine. Nu poti sa vezi filmul fara sa te gandesti la faptul ca lumea unui copil e atat de diferita unoeri de cea a noastra a adultilor. Sau, mai bine spus, perceptia pe care un pusti o are asupra lumii este mult diferita. William este "un copil problema", dar problema este doar in ceea ce simkt adultii, deoarece el este un pusti perfect normal, inteligent, si ce e drept, cu o anumita privire asupra vietii diferita de ceea ce noi adultii socotim a fi normal. De aici restul "dramei", vazuta mai mult din perspectiva adultilor. William va rezolva insa problema facand saltul de la jucaria de plus primita, dar considerata un dar fara valoare, undeva pe la inceputul filmului, la vasul lansat in lacul din parc. Simplul "imi aplce cadoul" a fost rapid urmat de sicnerul "te iubesc" spus mamei vitrege. Iar acolo s-a incheiat orice urma de "problema". De remarcat apoi modul in care legatura mama-bebelus functioneaza. Drama pierderii fetitei nou nascute, "pentru ca uneori bebelusii mor" aduce cu sine un nintreg sir de reprosuri, de fapt mai mult de autoreprosuri pe care personajul principal al filmului, intrepretat cu mula sensibilitate de Natalie Portman, si le aduce. Iar cand acele autoreprosuri culmineaza cu vina imaginara de a-si fi sufocat bebelusul din neglijenta, intelegem prin ce ppate sa treaca o mama in astfel de situatii. Aici avem de a face intr-adevar cu o drama. Care nu mai are nevoie de perspective. Am sa merg pe nota 8 din 10. Un film care merita vazut!

5 0

Cluc

08.09.2018