Thriller, Dramă, Mister (United States of America)

Lee Daniels, Ken Kwapis

Abby Kohn, Marc Silverstein

Lee Daniels Entertainment, Nu Image, Benaroya Pictures, Millennium Films

14 Septembrie 2012

27 Noiembrie 2021

<p>Hillary Van Wetter a fost încarcerat pentru asasinarea unui șerif local lipsit de scrupule. Charlotte Bless, o femeie misterioasă, îi trimite scrisori lui Van Wetter, deși acesta nu o știe, dar ea e îndrăgostită de el și vrea să se căsătorească. Prezența lui Charlotte Bless provoacă o imensă tensiune sexuală oriunde se află, iar ea reușește să-i convingă pe frații jurnaliști, Jack James și Ward James, că deținutul este nevinovat și că trebuie să investigheze cazul. Cei doi vin de la un ziar înfometat pentru povești destrăbălate, dar motivațiile celor doi frați sunt cât se poate de diferite. Chiar și așa amândoi miros un articol care ar putea să le aducă prestigiosul Premiu Pulitzer. </p><p> </p>

Masenka

08.09.2018

Nu mi-a placut. Poate nu e genul meu, poate nu am avut starea necesara sa vad asemenea film care nu a reusit sa-mi capteze atentia si interesul. In schimb, Nicole Kidman a avut un rol interesant, incitant( este protagonista unei scene fierbinti desfasurata in inchisoare) la fel, si Zak Efron a jucat bine. Acestea sunt singurele motive pentru care as recomanda acest film, fara sa-i acord nota prea mare.Regizorul a creionat in acest film niste personaje pe care le cunoaste foarte bine in realitate, cat si in intimitate. Ciudata abordare, ciudata afirmatie, ciudata poate si realitatea lui Lee Daniels..

3 1

rocco123

08.09.2018

Un film interesant cu o distribuție solidă: Matthew McConaughey, John Cusack, Zac Efron si Nicole Kidman. Un film regizat de Lee Daniels după romanul scris de Peter Dexter. Acțiunea se petrece în anii 1960, în împrejurimile mlăștinoase ale Moat County, Florida. John Cusack a fost teribil în rolul unui tip rău. McConaughey și Nicole Kidman au făcut minuni în personajele lor. Am fost impresionat de Zac Efron. Eu zic că merită de urmărit acest film, măcar pentru actorii Matthew McConaughey, John Cusack, Zac Efron și Nicole Kidman care au jucat excelent.

5 3

KingJulien

08.09.2018

Nu mi l-as fi putut inchipui niciodata pe John Cusack intr-un rol negativ, sau pe Matthew McConaughey ca homosexual, insa acestia au facut o treaba a naibii de buna. Totusi, filmul nu se numara printre preferatele mele, desi trebuie sa recunosc sa Zac Efron, la fel ca Nicole Kidman si Macy Gray au avut de interpretat personaje interesante si complexe (nu vreau in niciun fel sa le minimizez efortul si prestatia)

1 1