The Pelican Brief

Dramă, Mister, Thriller, Crimă (United States of America)

Alan J. Pakula, John McTiernan

Warner Bros. Pictures

16 Decembrie 1993

27 Octombrie 2020

<p align="left">Teoria dezvoltata la seminarul facultatii de drept de catre Darby se dovedeste a nu fi doar reala ci adevarata in ceea ce priveste guvernarea actuala a S.U.A. , asta starneste curiozitatea celor implicati in aceasta conspiratie in ce o priveste pe cea care nu facuse altceva decat sa prezinte nevinovata o lucrare profesorului sau . Darby Shaw este o studenta la Drept, care descopera ca presedintia americana este implicata in dubla crima a doi magistrati de care sunt legate mari interese financiare si politice, si intocmeste ''Dosarul Pelican''. Nestiind ca este urmarita si in pericol, ii povesteste profesorului despre banuielile sale. Acesta este ucis, iar singura persoana in care mai poate avea incredere este Gary Grandtham, reporterul care vrea sa-i publice povestea. Ramane de vazut daca vor reusi sa supravietuiasca ca mai apoi sa arate lumii adevarul.</p>

kluxxl

08.09.2018

Neah...Umpic prea politic, invartindu-se parca in cerc in jurul "Dosarului Pelican". Nu are suisuri, la fel cum nu are nici coborasuri. Parca nu atinge apogeul si tensiunea (pentru cei ce au identificat-o) se mentine la acelasi nivel pe tot parcursul. Mi-as dori sa pot lauda macar actorii, dar desi nu joaca prost, nu sunt demni de lauda. Nici regia si nici scenariul nu sunt mai presus, filmul este plin de clisee, iar putinele momente de actiune sunt total lipsite de realism. Din punctul meu de vedere, nu este nici macar un film cu care sa iti omori timpul cand esti plictisit. Eu il gasesc ca fiind un film ce se adreseaza celor cu un anumit interes pentru politica si conspiratii politice descusute prin dialog. Per total este un film mediocru, cu un subiect putin interesant.

6 6

Aron

08.09.2018