The Perfect Sleep

Acțiune, Aventuri, Dramă, Thriller (United States of America)

Jeremy Alter

Anton Pardoe

1 Ianuarie 2009

28 Octombrie 2020

<p align="left">   Un barbat fara nume, care a fost odinioara un criminal nemilos, se intoarce in orasul natal pe care l-a parasit cu 10 ani in urma pentru a o salva pe frumoasa Porphyria, o femeie alaturi de care a copilarit si pe care a iubit-o toata viata fara sa o poata avea, care in prezent este casatorita cu altcineva si a devenit mama. </p><p align="left">   Cunoscut sub porecla "Calugarul nebun" datorita devotamentului neclintit fata de Porphyria si datorita nepasarii fata de propria viata, barbatul  a decis sa renunte la trecutul sau violent si a jurat sa nu revina niciodata in orasul dominat de asasini si asasinate, dar atunci cand afla ca femeia iubita este in pericol si ca el ar putea fi singura ei sansa de a supravietui, nu ezita sa se intoarca acasa si sa isi foloseasca abilitatile de fost criminal pentru a o apara pe Porphyria. Intr-o lume populata de infractori versati, inrobiti de dorintele, pacatele si trecutul lor, "Calugarul nebun" trebuie sa infrunte grupul de asasini condus de catre Nikolai, un barbat care l-a crescut in copilarie si care ar putea fi tatal lui biologic. </p>

adrianny

08.09.2018

Daca ai imsomnii poti sa te uiti la filmul asta,iti garantez ca adormi in cel mult 5 minute,slabut tare. Mie numi place genul de filme povestite,asa ca asta.Pacat de trailer

3 5

riddick

08.09.2018

un film foarte plictisitor...greu rezisti pana la final.unul dintre cele mai proaste filme vizionate recent.

3 5

just_catalina

08.09.2018

Ori nu am inteles eu filmul ori e printre cele mai proaste filme pe care am incercat sa le vad si nu am reusit cu toate ca m-am chinuit rau.In primele 5 minute am simtit ca mi se inchid ochii,nu tu actiune,nu tu mister,foarte multe personaje de nici nu mai intelegi care cu care si ce vrea fiecare.Deci,ca si concluzie,nu recomand acest film nimanui sau poate decat celor care au imaginatia foarte bogata si celor care au rabdareeeee multaaaa.

2 4