The Phantom of the Opera

Thriller, Dramă, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Joel Schumacher

Really Useful Films, Odyssey Entertainment, Scion Films, Warner Bros. Pictures

8 Decembrie 2004

28 Septembrie 2020

<p>Actiunea filmului se petrece in salile operei Opera Populaire dupa venirea noului patron, Raoul de Changy. In aceasta opera se intampla mai multe fenomene inexplicabile al caror autor pare a fi o fantoma care isi petrece veacul in catacombele cladirii si terorizeaza angajatii Operei. </p><p>Christine este o cantareata tanara si talentata care ar putea ajunge importanta cu ajutorul unui mentor de calitate. Fantoma (The Phantom) o remarca si doreste sa o ajute sa primeasca roluri principale, folosindu-se de teroarea pe care putea sa o creeze intre personalul de la Opera si de faima lui de acolo, si de cunostiintele lui despre muzica. Cunoscut de catre Christine ca "The Angel of Music", el se dovedeste a nu fi o fantoma, ci un geniu muzical desfigurat caruia ii este frica sa se arate lumii.</p><p>Cand Christine se indragosteste de Raoul de Changy, fara sa stie ca Fantoma o iubeste, ea este rapita si inchisa intr-un exces de gelozie al Fantomei. Oare va putea Raoul sa o salveze?</p>

andrei_horn

08.09.2018

il recomand celor carora le place muzica de opera....:D....mie mi l-a placut.... un muzical reusit

3 3

EveMitzy

08.09.2018

Super-muzical! Ador filmul asta...probabil pentru ca imi si place muzica de opera. Vocile sunt foarte bune...mai ales Emmy Rossum si chiar si Gerard Butler care nu este cantaret de profesie mi-a placut dpdv vocal. Un film care nu trebuie ratat in orice caz.

6 4

mdomnita

08.09.2018

Am văzut filmul chiar după lansare, şi am fost plăcut impresionat. Nu sunt un fan al muzicii de operă, aşa că am mers la acest film doar datorită titlului, care ştiam că e un spectacol foarte cunoscut. Probabil şi faptul că nu cunoşteam acţiunea din film m-a determinat să îl urmăresc cu interes. Chiar dacă e un gen care nu este apreciat de foarte multă lume, recomand oricui acest film. Şi realizarea, şi muzica din film sunt excelente. Eu chiar mi-am propus să îl revăd în viitorul apropiat.

6 2