Animaţie, Aventuri, Familie, Comedie (United Kingdom)

Peter Lord, Jeff Newitt, Brenda Chapman, Steve Hickner, Simon Wells

Gideon Defoe

Sony Pictures Animation, Aardman Animations, Columbia Pictures

12 Martie 2012

20 Aprilie 2012

Căpitanul Pirat are un singur vis: acela de a-și învinge rivalii, pe Black Bellamy și Cutlass Liz în competiția ce are drept recompensă atribuirea titlului de Piratul Anului. Pentru a-și atinge scopul, împreună cu echipajul său de pierde-vară și neisprăviți, el ridică pânzele și pornește pe mare. Aventura îi va purta pe eroii noștri de pe liniștita și exotica insulă Blood Island până pe străzile învăluite în ceață ale Londrei din epoca victoriană, unde vor fi nevoiți s-o înfrunte de diabolica regină, care urăște pirații. Pe drum, se împrietenesc cu tânărul om de știință Charles Darwin, care îi avertizează asupra unui mare pericol care îi pândește. Călătoria este lungă și plină de primejdii, dar și de ceea ce pirații îndrăgesc cel mai mult: aventura .

mdomnita

08.09.2018

Singurul neajuns al filmului după părerea mea a fost realizarea în stil stop-motion. Uneori m-au deranjat imaginile pentru că mi se părea că se poate face mult mai mult dacă foloseau alt procedeu tehnic. Filmul trebuie privit așa cum este: un film educativ pentru copii. Din cauza asta lipsește un scenariu mai complex sau niște personaje mai bine conturate, lucru care probabil i-ar deranja pe unii. Tot din cauza asta filmul e foarte amuzant și plăcut, după părerea mea e o realizare bună. Merită văzut.

3 1

aurae_county

08.09.2018

Nu sunt prea multe de spus, o actiune rezonabil de vioaie de'a lungul filmului, personaje amuzante, animatie foarte bine realizata (chiar daca stop-motion dupa cum remarca bine mdomnita). Singurul neajuns din punctul meu de vedere este umorul, parca prea "serios", prea "cognitiv". Poate o fi vina celor de la Sony care oricum sunt o corporatie rigida in multe puncte de vedere, who knows... it's not Pixar anyway. Pentru iubitorii filmelor de animatie si nu numai, recomandat.

2 1

fireprof

08.09.2018

O animatie britsh, cu umor, desigur british, desi este realizata in colaborare cu SUA , esenta este tot britanica. Dupa nota mare de pe IMDb ma asteptam la ceva mai de calitate. Personajele sunt simpatice, povestea frumoasa, dar parca mai lipsea ceva. Il recomand iubitorilor genului si va provoc sa spuneti ce "condiment" ii lipseste acestui film de animatie pentru afi un succes. (daca l-ati perceput si voi ca mine). Oricum merita vazut si numai din curiozitate fiind o productie 2012.

5 11