The Place Beyond the Pines

Dramă, Crimă (United States of America)

Derek Cianfrance

Sidney Kimmel Entertainment, Electric City Entertainment, Verisimilitude

20 Martie 2013

28 Februarie 2020

<p>Drama spune povestea unui cascador pe motocicletă, Luke, care ajunge să comită o infracţiune pentru a-şi întreţine familia şi se va confrunta cu Avery Cross, un poliţist ajuns politician. Romina este iubita lui Luke alături de care are un băiat Jason. Când tatăl, un expert în cascadorii pe motocicletă, rămâne fără serviciu, acesta se apucă de jefuit bănci pentru a a-şi putea întreţine copilul. Avery este un poliţist ambiţios care devine un soi de erou local în orăşelul său, însă se vede forţat să lupte cu un caz de corupţie chiar în poliţie. Acţiunea filmului se întinde pe 15 ani şi urmăreşte modul în care relaţia dintre poliţistul Avery şi cascadorul Luke, ajuns jefuitor de bănci îi afectează pe copiii acestora. Titlul filmului vine de la numele oraşului Schenectady care înseamnă, în limba Mohawk, "the place beyond the pines", adică "locul de dincolo de pini".</p>

LaLuna

08.09.2018

Vreau foarte mult sa vad acest film, ma intriga povestea si mai ales actorii.... va rog sa ma indrumati pe ce site l-as putea vedea!!!

0 12

hitman78

08.09.2018

Foarte bun filmul,mult dramatism,o poveste interesanta ce te captiveaza din primele minute.Ryan Gosling si Bradley Cooper isi fac bine treaba dar nu exceleaza dupa parerea mea,punctul forte al fimului il reprezinta dramatismul.8

5 7

stricted

08.09.2018

Excelent! O drama cu multe ite care se incurca si de descurca de-a lungul celor 140 de minute. Inainte sa-l laud pe Ryan, o sa spun ca ma bucur nespus pentru Bradley. Dupa Silver Linings Playbook, pare ca s-a apucat de treaba. Chiar joaca din ce in ce mai bine. Cat despre Ryan, prestatia lui isi lasa amprenta asupra intregului film. E tacut si meditativ. Semana cumva cu Drive cum s-a mai spus, dar de data asta are altceva, un alt je ne se qua ce il face mult mai veridic. Latura lui violenta este afectata de aflarea vestii copilului. Nu mai afiseaza deloc siguranta din Drive. Ultimul jaf il lasa fara suflare. Acum, abia daca mai am rabdare pentru Only God Forgives! Eva e doar prezenta feminina necesara pe fundalul proiectiei, dar isi joaca constiincios rolul. In rest, imi plac foarte mult inceputul si sfarsitul filmului. Fac ca toata povestea sa se inscrie intr-un cerc perfect. E cu happy-end pana la urma, intrucat fiul alege sa repete destinul tatalui pe care nu l-a cunoscut niciodata, dar intr-un mod pozitiv. E incercarea de a gasi in interioritatea lui o reminescenta paterna, la care se adauga si dorinta de a spala pacatele trecutului.

2 16