The Pledge

Crimă, Dramă, Mister, Thriller (United States of America)

Sean Penn

Morgan Creek Productions, Franchise Pictures, Clyde Is Hungry Films, Pledge Productions, Epsilon Motion Pictures

9 Ianuarie 2001

12 August 2020

In noaptea in care seriful Jerry Black iese la pensie, promite mamei unei fete ucise ca va gasi criminalul. Jerry nu este convins ca politia a arestat omul care trebuie, si cercetand, descopera ca este al treilea incident din zona a caror victime au fost fete tinere, blonde, dragute si micute pentru varsta lor. Astfel, el isi cumpara o veche statie de benzinarie in munti, aproape de locurile unde s-au petrecut crimele. El spera sa gaseasca un barbat inalt, ce conduce o masina neagra, care daruieste arici de jucarie drept cadouri si care isi zice "Vrajitorul" - indicii de pe un desen al unei victime. In singuratatea sa, Jerry se imprieteneste cu femeie din zona si cu mica ei fiica blonda. Ar fi putut Jerry sa neglijeze ceva ce poate fi fatal?

TygerAssassin

08.09.2018

O,da ! Sean Penn se dovedeste nu numai un actor excelent,cit si un regizor de marca cu acest thriller de exceptie care se ridica la nivelul tragediilor grecesti. Frumoase secvente de film,cu un Benicio del Toro in forma maxima.Si sa nu uitam ca in acest film joaca si mama lui Sean Penn,actrita Eileen Ryan ( Jean,secretara lui Jack Nicholson din film)

0 0

DinuDragomir

08.09.2018

Sincer mie mi s-a parut aiurea rau.M-am uitat pana la final doar datorita faptului ca juca Jack Nicholson. Inceputul era promitator dar apoi povestea devine extrem de lenta si oarecum trasa de par; ce sa mai zic de faptul ca fianlul e dezamagitor: ala de era violatorul si criminalul fetelor moare intr-un banal accident de masina. Nu stiu ce sa zic , eu nu l-am inteles deloc si am ramas cu un gust amar; de la asa o distributie parca asteptam mai mult. dar cred defapt ca scenariul e cel prost si nu neaparat jocul actoricesc. de vizionat daca esti inzestrat cu multa rabdare. altfel te cam plictisesti

0 6

Mario_Jay

08.09.2018

Filmuletul este bun,nu m-a dezamagit,insa nici nu m-a impresionat.M-a surprins cel mai mult finalul.Filmul putea avea o suta de finaluri indicate,mai interesante,insa cel ales nu este,cred eu,cel mai bun.Totusi,datorita lui Jack,nu am sa critic filmul atat de mult.Nota 7.

0 2