Dramă, Romantic (Canada)

Damian Lee

Jack Crystal

Noble House Film & Television, Alchemist Entertainment

7 August 2007

20 Septembrie 2021

La inceputul celui de-al doilea razboi mondial, Oscar , fiul unui general din armata germana isi satisface si el serviciu militar in Polonia si asista la prigonirea si uciderea evreilor. intr-o noapte gaseste in padure o tanara, Rachel, lesinata, epuizata de viscol, acesta o salveaza dar descopera cu surpindere ca e evreica. Rachel era fiica unui rabin si incerca sa supravietuiasca. Desi avea obligatia sa o predea , Oscar se indragosteste de tanara si traiesc impreuna o frumoasa si pasionala noapte de poezie si dragoste. Rachel se indragosteste si ea de Oscar desi era logodita cu un evreu. A doua zi Oscar o ajuta sa fuga si o lasa in grija logodnicului ei. Oscar se cearta cu tatal sau care il considera pe fiul sau o rusine pentru ca s-a indragostit de o evreica. Rachel si logodnicul sau sunt nevoiti sa traiasca in padure alaturi de partizani. Rachel naste un copil, fructul dragostei dintre si ea si Oskar. Oare vor reusi cei doi sa supravietuiasca razboiului si sa ramana impreuna ?

STEAUA85

08.09.2018

Un film superb, actiunea are loc in timpul celui de al doilea razboi mondial si prezinta dragostea dintre o evreica si un ofiter nazist. Un film superb.

1 1

STEAUA85

08.09.2018

As dori sa mai adaug ca il am pe dvd si titlul filmului este HEARTS OF WAR. Asa ca daca nu il gasiti cu titlul de THE POET cautati-l cu HEARTS OF WAR.

1 1

08.09.2018

un film de dragoste frumos, dar putin credibil; poate in asta consta frumusetea lui, pentru ca te lasa sa visezi si sa speri ca in lumea aceea dominata de raul absolut, cand moartea si lipsa de empatie erau reginele pamantului, ar fi putu exista si o asemenea poveste de dragoste care sa biruiasca tot si toate; totusi filmul are unele scapari, poate din aceasta cauza nu a fost primit bine de critica si nici de public; uneori are momente moarte iar finalul nu e deloc pe gustul privitorilor; totusi e un film pe care il poti vedea fara sa te plictisesti.

1 0