Horror, Thriller (United States of America, Canada)

Ole Bornedal

Leslie Gornstein , E.L. Katz , Kevin Mannis , Juliet Snowden

Ghost House Pictures, North Box Productions

30 August 2012

20 Septembrie 2021

Inspirat din articolul din Los Angeles Times al scriitorului Leslie Gornstein "Un Jinx într-o cutie", acest film de groază de la Ghost House Pictures şi regizorul Bornedal Ole , spune povestea unei familii destramate care este atacata de o entitate supranaturală răuvoitoare de folclor evreiesc . La scurt timp dupa ce parintii ei divorţeaza, o tânără cumpără o cutie frumos ornamentata de la un vazator de antichitati din curte. În săptămânile care urmează, tânăra formează o fixare intensa catre cutie,iar comportamentul ei devine din ce in ce mai bizar si cade in ghearele unei aparitii diabolice. Când tatăl fetei descoperă că relicva este de fapt o temnita pentru sufletul deconectat al unei persoane decedate careia i-a fost refuzată intrarea în viaţa de după moarte şi are nevoie de o gazdă umană de a locui incepe o luptă disperata ca să-i scape de răul care ameninţă să-i consume trup si suflet.

panacristi

08.09.2018

E bun, nu cu morti umblatori sau altcerva pare destul de realist,cineva este posedat si se incearca invingera raului dar care ca aproape intotdeauna acesta are ultimul cuvant.

2 3

Ceridwenae

08.09.2018

2 tineri divortati, 2 fete care vor locui cand la mama, cand la tata..o cutie cu inscriptii in ebraica si un duh care nu si gaseste locul..decat intr-un suflet pur care deschide cutia (tanara din film, cumpara cutia "fumos ornamentata" nu de la un negustor de obicete vechi, ci de la baiatul fostei proprietare a cutiei, care a murit incercand sa o deschida...) e asa si asa filmul...sfarsitul lasa loc de partea a II a

1 7

sonyia969

08.09.2018