The Princess and the Frog

Romantic, Familie, Animaţie, Muzică (United States of America)

Ron Clements, John Musker

Walt Disney Pictures, Walt Disney Animation Studios

8 Decembrie 2009

2 Aprilie 2010

<p align="justify">     "The princess and the frog" este un musical si un film de familie ce consemneaza reintoarcerea la animatiile traditionale in format 2D, starnind deja o vie controversa legata de faptul ca eroina principala este prima printesa de culoare din istoria bogata a desenelor animate marca Walt Disney. </p><p align="justify">     Povestea se centreaza pe viata Tianei, o tanara si frumoasa printesa de origine afro-americana in varsta de 19 ani, care locuieste impreuna cu mama sa Eudora in luxosul Cartier Francez din New Orleans in timpul asa-zisei Epoci a Jazz-ului. Actiunea se complica prin interventia nedorita a doctorului Facilier, un magician voodoo si un ghicitor, care joaca rolul personajului negativ al basmului, precum si a mamei Odie - o preoteasa voodoo in varsta de 200 de ani, insa pata de culoare este reprezentata de Louis, un aligator simpatic care interpreteaza muzica de jazz la trompeta. Bazat pe clasicul basm al printului transformat in broasca de catre un vrajitor rauvoitor, care redevine om dupa ce este sarutat de aleasa inimii lui, filmul de fata constituie una dintre cele mai frumoase povesti de dragoste din toate timpurile. </p>

riddick

08.09.2018

In aceasta prima animatie Disney realizata traditional, in 2D, de la Home on the Range incoace, un rege le cere celor trei fii ai sai sa-si gaseasca o sotie. Acestia trag cu arcul si se casatoresc cu cea langa care cade sageata. Numai mezinul e nefericit: sageata lui a cazut langa o broasca. Numai ca respingatoarea broasca este de fapt o frumoasa printesa blestemata de o vrajitoare. Ajutata de print, ea trebuie sa gaseasca o cale sa rupa vraja si sa-si recapete infatisarea umana. Se pare ca aceasta este prima animatie realizata vreodata in care protagonista este de culoare.

2 6

cristimilan7

08.09.2018

Tania, o tanara afro-americana, traieste in elegantul si grandiosul cartier francez din New Orleans. Din inima Louisianei, pe malurile Mississippi-ului, frumoasa printesa se va trezi implicata intr-o captivanta poveste de dragoste, plina de vraji si deloc lipsita de pericole, ale carei personaje principale sunt un print transformat in broasca, un preot voodoo si un crocodil care canta de i se rupe inima...

3 7

chrys17

08.09.2018