The Private Lives of Pippa Lee

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Rebecca Miller

Elevation Filmworks, Grand Army Entertainment

7 Iulie 2009

4 Decembrie 2021

Ajunsa la varsta de 50 de ani, Pippa Lee este orgolioasa mama a doi gemeni pe nume Grace si Ben si sotia devotata a unui editor cu 30 de ani mai batran decat ea, motiv pentru care, atunci cand sotul ei Herb decide sa paraseasca impreuna orasul New York si sa se stabilesca intr-o comunitate de pensionari din Marigold Village, femeia nu reuseste sa se adapteze la noul stil de viata si traverseaza o perioada dificila, care o aduce in pragul unei crize nervoase. Dupa ce Herb, care este inca viguros desi a suferit trei atacuri de cord, se indragosteste de o femeie mult mai tanara decat ea pe nume Sandra, Pippa Lee incepe sa-si exploreze senzualitatea multa vreme ingropata si dezvolta o legatura stranie cu Chris, baiatul cu probleme al vecinilor ei. Fumand pe ascuns si mergand prin somn, Pippa Lee rememoreaza intr-o serie de flashback-uri fragmente din trecutul ei de copil aflat in vesnice dispute cu o mama maniaca si dependenta de amfetamine pe nume Suky sau de adolescenta rebela, care a fugit de acasa la varsta de 16 ani pentru a locui impreuna cu matusa ei lesbiana Trish si cu iubita acesteia Kat.

KgheO

08.09.2018

O drama care nu te lasa cu un gust amar! Un film natural, o poveste dramatica prin simplitate, o poveste de viata. Genul de film care dupa ce il vezi incepi sa iti pui acele intrebari existentiale despre viata si despre modul in care o traim zi de zi! Un film de calitate fara nici un dubiu, un film de calitate si din prizma distributiei foarte bine aleasa!De la Blake Lively(Young Pippa)tanara, plina de viata, atitudine rebela la Keanu Reeves( Chris Nadeau)experienta, atitudine, temperament, idealuri...Maria Bello(Suky Sarkissian) deschizatoare de drumuri, inceputul de poveste, pana la Winona Ryder( Sandra Dulles)o victima colaterala...si Robin Wright Penn(Pippa Lee) o actrita de exceptie care inglobeaza toate celelalte personaje! Nota 10!

4 2

bibita

08.09.2018

Cand citesti titlul acestui film(The Private Lives of Pippa Lee) si citesti descrierea lui + pozele atasate,te astepti la un film interesant,cu actiune,etc.Mie nu mi s`a parut deloc asa.E plictisitor.Am asteptat punctul culminant al filmului foare mult.Dar nu are.Sau/Si daca are nu e prea scos in evidenta cum trebuie.Eu una n`am prea inteles nimic.

4 3

silviacostescu10

08.09.2018

Mi-a placut filmul, desi asteptam sa fie mai ... siropos, mai cu actiune...asteptam sa-l vad pe Keanu Reevs ...mai in actiune...pana la urma, Pippa Lee a fost centrul atentiei, ea si viata ei privata, interesanta ei viata privata... oricum ma asteptam la mai mult!

2 2