The Prophecy

Fantasy, Horror, Thriller (United States of America)

Gregory Widen, Wojciech Has, Wojciech Has

Overseas FilmGroup, Dimension Films, First Look Pictures, NEO Motion Pictures

1 Septembrie 1995

22 Septembrie 2020

<p align="justify">The Prophecy este povestea ingerului Gabriel care s-a saturat de Dumnezeu care tot acorda atentie numai omenirii. El intentioneaza sa omoare toti ingerii, dar pentru asta are nevoie de ajutorul unui general rau recent decedat. Dar Simon, un inger bun este decis sa il opreasca pe Gabriel, asa ca ascunde sufletul generalului intr-o fetita american-indiana nativa pe nume Mary. Cu cat Gabriel se apropie de gasirea fetii, un fost preot devenit politist intre timp, Thomas Daggett impreuna cu Katherine Henley se angajeaza sa o protejeze pe fata. Intre timp apare si Satana care este ingrijorat de acest razboi din Rai, care ar putea avea repercursiuni pentru imparatia lui.</p>

rap17s

08.09.2018

a fost de nota 10...cei mai buni actori joaca in el..descrie in amanunte..oamenii nu mai intra in rai pt ca ingerii nu-i lasa..adik in biblie scrie ca de fiecare data cand vrea sa omoare un om trimite un inger si gabriel incearca sa gasseasca cel mai intunecat suflet si sa readuca raiul..,

0 2

tornado

08.09.2018

nu l-am vazut ...dar de unde pot sa fac rost de el? poate sa-mi spuna cineva!!

1 4

mindhunters

08.09.2018

indeed..it's a must see! mi-a plăcut enorm de mult subiectul, nu pentru inventarea acelui capitol în plus din cartea Apocalipsei sau pentru războiul provocat de Arhanghelul Gavril împotriva omenirii, ci din prisma interpretării unei întrebări ce pe mine m-a bântuit de multe ori: de ce îngerii, singurii creaţi direct de Dumnezeu, sunt perfecţi, dar nu au suflet, iar oamenii, după moarte, ajung să convieţuiască în acelaşi loc cu fiinţele perfecte? poate cei ce merită să ajungă în rai devin şi ei perfecţi, poate nu, nimeni nu ştie. Revenind la film, mi-a plăcut foarte mult! a avut momente de groază, dar a implicat şi fantezia, misterul şi dragostea. Dragostea pentru oameni. Acting-ul mi s-a părut destul de bun, cu un mare plus pentru Chris Walken. De asemenea, Viggo mi-a făcut o impresie foarte bună, a reuşit să dea viaţa unui Lucifer înspăimântător de crud şi rău, un Lucifer ce va rămâne mult timp întipărit în mintea cinefililor care au văzut filmul. Deşi subiectul este foarte delicat iar divagaţiile pe tema unui nou capitol al Apocalipsei sunt puţin credibile, a existat probabil un fundament al acestor idei. Oricum scenariul mi s-a părut foarte reuşit, abia aştept să văd şi partea a 2-a, cu speranţa că va fi la fel de bună.

2 1