Why Not Productions, Universal Pictures, Blumhouse Productions, Platinum Dunes

29 Iunie 2016

8 Iulie 2016

<p>În al treilea capitol, ideea ca timp de 12 ore pe an să fie permisă oficial anarhia începe să fie contestată chiar din interiorul organismului care a inițiat-o – “Părinții Fondatori”.</p>

zombie13

08.09.2018

Am aflat destul de tarziu ca apare anul asta a treia parte din seria cu cel mai realistic si posibil plot. Ma sperie faptul ca asta chiar s-ar putea intampla. In aceasta parte a treia ti se intareste si confirma motivul primelor doua parti. E simplu: guvernul nu da doi bani pe tine, muritorul de rand. Personajele sunt mult mai bine conturate si apare si partea aia pozitiva. Totul degenereaza ceeace face din film o adevarata lectie cinematografica. Bun film, bun de tot, cu un final de exceptie.

1 1

08.09.2018

Il consider inferior celorlalte filme din serie, aceasta a treia continuare fiind total neinspirata atat din punct de vedere vizua cat si la nivelul firului narativ. Pur si simplu filmul nu aprofundeaza nimic nou, nu invata din greselile facute ulterior iar astfel Election Year este mult prea banal si stupid deseori. Ce sa-ti placa la acest film chiar nu stiu. L-am vazut doar pentru faptul ca am bifat si celelelate doua filme insa un viitor film din aceasta serie nu v-a mai fi luat in considerare de catre mine. Oricum sper sa se opreasca aici pentru ca nu este nici un progres inregistrat care sa arate directia buna in care merge aceasta franciza. Am spus-o de cateva ori, o mai spun odata. Sub indrumarea altor persoane de film si cu o alta magnitudine, ideea centrala a acestui film, care este una foarte interesanta, ar fi putut fi dezvoltata cu mult mai bine. The Purge: Election Year primeste o nota de repetent,este repetentul clasei. Deci doar 4.

0 0

Vlady90

08.09.2018

Seria The Purge este atipica, deoarece daca in cazul majoritatii seriilor de cate trei filme, primul este mai reusit decat urmatorul si ultimul este cel mai slab dintre toate. Din acest punct de vedere, ultimul The Purge este cam cel mai reusit, desi mult mai puternic politizat decat primele doua. Nu cred ca este o pura coincidenta faptul ca filmul este denumit Election Year, fiind realizat in anul alegerilor prezidential din SUA, iar protagonista este o femeie, la fel si Hillary Clinton. Cred ca a fost creat si cu scopul de a-i face lobby candidatei Clinton, desi filmul in sine este rezonabil. De urmarit pe viitor actorul Frank Grillo, joaca bine in astfel de productii de tip thriller.

1 1