SF, Horror, Thriller (France, United States of America)

James DeMonaco

James DeMonaco

Universal Pictures, Why Not Productions, Platinum Dunes, Blumhouse Productions, 20th Century Fox Russia

31 Mai 2013

28 Iunie 2013

<p>Închisorile din SUA sunt supra-populate (asta nu e SF, ci e o realitate contemporană). Fiindcă nu mai are unde să-i bage după gratii pe deţinuţi, guvernul american decide să o lase mai moale cu aplicarea legilor (aici intervine partea SF). Când şi când sunt stabilite intervale de câte 12 ore în care toate activităţile ilegale devin legale. Un fel de "piua". Pe parcursul unui astfel de interval când totul este permis, o familie încearcă să se protejeze împotriva unui jaf la domiciliu.</p>

dananico

08.09.2018

Un film care cred ca e frumos.Un film despre inchisorile foarte populate ale Amercii, guvernul hotareste ca un timp de 12 ore toate inlegalitatile sunt permise, pana si crimele.Filmul prezinta viata unei familii i ua din acele zile libere alepolitiei si icercarea de a scapa in urma unui jaf

3 16

denis24

08.09.2018

De multa vreme, n-am mai intalnit un film cu o idee unica si atragatoare ca cea din The Purge. Nu ma mira si succesul avut la box-office si inceperea unei noi francize. Totusi acest film intreaba atat de multe, dar ofera atat de putine raspunsuri. Raspunsuri pe care probabil nu le vom afla vreodata, in niciunul din viitoarele filme. Pentru ce a fost, filmul este ok cu un scenariu imprevizibil in actiune si cu 2 actori ce s-au dedicat rolurilor: Ethan Hawke si Lena Headey. Scenele de actiune sunt perfect puse in scena, pacat insa ca suspansul nu prea exista. La final, vazand creditele si ascultand, raman doar discutiile. Poate ca multe persoane or sa fie dezamagite si vor zice ca trailer-ul a fost mai bun decat filmul in sine ( si eu ma asteptam la asta) , dar eu sunt multumit pentru ce a fost.

7 6

ottorobert94

08.09.2018

Parerea mea e ca nu e nimic mai mult decat un rip-off la The Strangers (2008). Aceeasi poveste, aceasi antagonisti mascati, doar ca exista mici schimbari in poveste, insa cu acelasi final. Nu m-a impresionat mai deloc, nota 5.

4 7