The Queen

Dramă (France, Italy, United Kingdom, United States of America)

Stephen Frears

BIM Distribuzione, Granada Film Productions, Scott Rudin Productions, Future Films, Pathé Pictures International, Pathé Renn Productions, Canal+, France 3 Cinéma

15 Septembrie 2006

16 Martie 2007

Atunci cand vestea mortii Printesei Diana, fara nicio indoiala, cea mai cunoscuta femeie din lume, cade asupra unui public britanic socat si neincrezator, Regina Elisabeta a II-a se retrage intre zidurile Castelului Balmoral cu familia sa, incapabila de a intelege reactia publicului la nenorocire. Pentru Tony Blair, popularul si nou alesul prim-ministru, nevoia poporului de siguranta si sprijin este palpabila. Cu cat rabufnirea emotionala fara precedent creste in intensitate, Blair trebuie sa gaseasca un mod de a o reuni pe iubita Regina, cu poporul britanic. Tony Blair este primul laburist ales de poporul englez după 18 ani. El devine Primul Ministru al Angliei. Este căsătorit şi are trei copii. În Londra, la palat, pe 2 mai 1997, are loc prima întâlnire între Regina Angliei şi noul Prim Ministru, ales de popor. Tony Blair abia instalat, deja se trezeşte cu probleme delicate pe care încearcă să le rezolve cât mai bine. În 30 august 1997, fiul miliardarului Mohamed şi prinţesa Diana au suferit un accident rutier, iar Prinţesa Poporului, cum o numise Tony Blair, moare. Poporul britanic suferă.

Patronu

08.09.2018

Film greu ce o să facă facă ceva valuri la premii şi o să se aleagă cu siguranţă cu câteva nominalizări la Oscaruri. Regizorul, Stephen Frears, relizeaza un interesant studiu de caracter al Reginei Elisabeta a II-a pe fondul scandalului mediatic produs de decesul Prinţesei Diana. Helen Mirren are o prestaţie de zile mari la fel ca şi Michael Sheen în rolul lui Tony Blair. Scenariul e deosebit de captivant, iar filmul are o excelentă fluiditate pentru o producţie cu subiect politic. Merită văzut.

3 1

gogoloius

08.09.2018