Romantic, Comedie (United States of America)

Bart Freundlich

Bart Freundlich

Process Media, Film Department, The, A&F Productions, Dillywood, Neon Productions

16 Septembrie 2009

9 Octombrie 2009

Atunci cand Sandy, o femeie frumoasa si inteligenta din suburbii in varsta de 40 de ani, afla ca sotul ii este infidel decide sa plece impreuna cu cei doi copii minori la New York pentru a incepe o noua viata departe de dezamagirile trecutului. Un loc de munca solicitant o determina pe Sandy sa apeleze la serviciile unei dadace pentru baietelul si fetita ei, alegandu-l in acest scop pe vecinul sau in varsta de 25 de ani pe nume Aram Finklestein. Tanarul Aram nu stie inca ce isi doreste de la viata, dar se ataseaza din ce in ce mai mult de copiii lasati in grija lui si se simte atras din punct de vedere fizic de mama acestora. In pofida diferentei de varsta dintre ei, Sandy si Aram se indragostesc unul de celalalt si se implica intr-o poveste de dragoste pasionala, condimentata insa cu despartiri si regasiri.

107 Ordonare după: | |

silviacostescu10

08.09.2018

Imi plac la nebunie comediile romantice, le ador pur si simplu, mai ales cand le diger de una singura si sunt partasa la micile lor tachinari! Pur si simplu este adorabil sa observi cum doi oameni incep sa se indrgosteasca si sa se iubeasca! Iar cand povestea este condimetata cu sare si piper totul devine super! Si pana la urma dragostea invinge totul...

1 1

Deutza

08.09.2018

L-am vazut la insistenta unei prietene, cu ocazia unei iesiri cu fetele in oras. N-am avut parte de nicio supriza placuta, in sensul ca trailerul ma pregatise sufleteste de ce avea sa urmeze. Nu pot sa zic decat ca atmosfera de la cinema nu se compara cu vizionarea unui film acasa, asta fiind singurul motiv pentru care nu m-am plictisit.

3 5

diona_sneezy

08.09.2018

Din ce auzisem despre film de la radio si prieteni sincer ma asteptam sa fie o comedie la care eventual sa razi cu lacrimi dar nu este chiar asa intr-adevar sunt cateva faze care te fac sa razi sau macar sa te amuzi in orice caz de zambit zambesti. Povestea este clasica femeia divortata singura cu doi copii o ia de la capat si astfel se indragosteste fara ca nici unu sa si propuna de dadaca mai mica cu 20 de ani. Ideile preconcepute pun capat relatiei dar wait nu va grabiti nu e asta finalul logic este happy end dar a luat o turnura la care sincer nu m-as fi gandit. Merita un 7 sa zicem poate 8 cu indulgenta oricum mi a placut abordarea unei idei vechi si anume tinerii care plecau in lume pt a se maturiza asta era examenul lor de maturizare ideea este philosophical and nice si inca o faza se mai abordeaza o idee toate la timpul lor nici mai devreme nici mai tarziu poate d-aia unii intalnesc in drumul lor atatea obtsacole pt ca at that time it isnt ment to be, YET. Filmul este sweet fetita este tare rau she is funny merita vazut intr o duminica dupa-masa cand nu ai ce face. Hai sa i dam un 8.

3 2